eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Tue, 06 Apr 2010 10:20:31 +0200
    <hpcohk$l06$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <t...@4...com> <hpcv1h$96t$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    On 2010-04-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >:)

    No niestety, prawdziwie wolnego rynku nigdzie nie ma i nie będzie.
    (chociażby nigdy nie będzie równego dostępu do informacji)

    > Rozumiem, ze nie bedziesz rzucał hasłami, wskazesz te liczbe z dokładna
    > analiza i porównaniem do lat poprzednich?

    W 2008 dług publiczny wzrósł o 70mld pln, w 2009 o 60mld. Dla
    porównania: 2005: 35mld, 2006: 35mld, 2007: 43mld.

    > BTw chciałbym cie dobrze zrozumiec - zaciagniete długi sa be, ale ci co
    > chcieli zaciagac je dwa razy wieksze, ale im sie nie udało sa cacy?

    Zaciągnięte długi są be, to co politycy opozycyjni opowiadają mediom pod
    hasłem "co rząd powinien zrobić" to są opowieści. BTW: ja wcale nie
    jestem zwolennikiem PiSu, ale fakty są takie, że PiS podatki obniżył, a
    PO podatki podnosi. Tyle, że to dyskusja nie na tę grupę, proponuję EOT.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski