eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-03-31 20:40:55
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:hovrv9$htu$1@news.onet.pl...
    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że jechał
    > 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały ruch...
    >
    > Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł
    > za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Jadąc do Katowic się napatoczyłem na nieoznakowaną Vectrę w okolicach
    rozjazdu 1 i 86. Potulnie jadę więc za nią, ze 110 na liczniku. Oni jadą
    grzecznie w tym samym tempie - 100 na 100, 70 na 70. Siadła im na zderzaku
    panna w nowym A4. Zjechali, panna tak spokojnie do 140 się zawinęła i....
    pojechała dalej. Potem jeszcze chyba 3-4 autka im śmignęły a oni wciąż
    przepisowo, ja za nimi i tak sobie do Katowic te naście albo i więcej
    kilometrów jechaliśmy. Może ze służby na komendę wracali