  • 81. Data: 2010-04-01 11:35:34
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    > Jechałeś 108 na 90 i twierdzisz, że jest to "drobne załamanie prawa
    > które praktycznie w wielu przypadkach nie da się nie łamać"? No
    > fakt, może Ci się pedał gazu zablokował? Teraz to modne ;)

    > Ponieważ tak Tobie się wydaje? Dla mnie nie jest niczym dziwnym
    > i mam pełną świadomość, że przekraczając prędkość dopuszczalną
    > w dowolnym terenie, narażam się na możliwość namierzenia
    > i stosownego mandatu. Tym bardziej, że w tym terenie w ogóle nie
    > ma dyskusji w zakresie przekroczenia prędkości - ograniczenie
    > administracyjne. Nie mogłeś się pomylić, nie mogłeś nie zauważyć itd.

    Prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa.
    Debilne przestrzeganie prawa nie jest dobre, ba często prowadzi do zła.

    > Normalnie.

    Normalnie głupio. Ale to nie dziwne :)

    \SK

  • 82. Data: 2010-04-01 12:02:51
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o18km/h na 90tce :)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhr8piu.rur.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Bo wtedy prędkość dostosowana do warunków wypadała poniżej limitu
    > prędkości maksymalnej i nie było kogo łapać przy obecnych przepisach. A
    > przepisy mamy takie, że 80km/h po suchej trzypasmowej drodze przy
    > sprzyjającym oświetleniu to zbrodnia wyceniana na chyba 300-400pln - za

    o co kaman. Chyba mówisz o przekroczeniu o 80km/h za to jest chyba 400plnów

    > to jazda 90km/h po dziurawej drodze krajowej po śniegu/lodzie jest
    > dozwolona dopóki nie spowodujesz wypadku...

    Sugerujesz że powinni Ci wlepić mandat za jazde drogą z dziurami
    z dozwoloną prędkością?

    znowu nie wiem o co (że się tak znów wyrażę) kaman?

    Artur(m)

  • 83. Data: 2010-04-01 12:06:08
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz przyszło mi do głowy że mogli polować na mnie bo po drodze w ciagu
    > kilku km były 2 ograniczenia po 70km/h a ja tam zwalniałem, wiec skoro
    > się nie dało inaczej to musieli za byle g... mnie zatrzymać...

    Oczywiście tak było, pewnie to byli "żydzi i pedały"
    oni są właśnie tacy cwani, ze będą Cię śledzić i miesiac, aż dopadną.
    Ogólnie to ONI są wszystkiemu winni

  • 84. Data: 2010-04-01 12:12:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle. Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat. Tak samo
    > jak mają mi prawo wlepić mandat za przejechanie przez ciągłą linie jak
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.

    Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo, przyjemnie, mądrze i sprawiedliwie.
    Prawo, które bardzo często jest restrykcyjne nie głaszcze tylko kopie, a
    szczególnie pechowców. Ty płacisz za przekroczenie o 10 i jak masz pecha to
    zawsze kiedy przekroczysz trafisz na patrol, a stu innych przekroczy o 50 i
    więcej, i wiele wody upłynie w polskich rzekach zanim raz na kilka lat
    zostaną zatrzymani i ukarani. Mało tego. Podczas tej kontroli przejedzie
    kilku pijanych, bez ważnego przeglądu, bez PJ. W Twoim przypadku po prostu
    zadziałała nieuchronność kary, która działa wybiórczo. Dlatego ja staram się
    jeździć przepisowo, by potem nie narzekać na wybiórczą sprawiedliwość.
    neelix

  • 85. Data: 2010-04-01 12:19:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ty jak zwykle nic nie zrozumiałeś. Nie chodzi o kase ale o fakt
    > zatrzymania za coś co było _bezpieczne_ choć niezgodne z prawem.

    Rządzący mają gdzieś nasze bezpieczeństwo czy jego brak. Za "niezgodne z
    prawem" płacisz i o to głównie chodzi czyli jednak chodzi o kasę.
    Ujednolicone dla wszystkich prawo jednak się przydaje, bo widzisz co kto
    będzie robił i w jakiej kolejności i daje szansę na przeżycie.
    neelix

  • 86. Data: 2010-04-01 12:20:54
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D4D5D27614A9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik kogutek k...@v...pl ...
    > przepraszam, czy o jest opis działania Policji, czy jakiegos
    > przedsiebiorstwa handlowego?

    Policja jest przecież jest od karania.
    neelix

  • 87. Data: 2010-04-01 12:38:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > nie łamać to ta policja już przestaje służyć społeczeństwu a takie państwo

    Policja nie służy społeczeństwu. To prawo, a więc rządzący ustalają zakres
    ich działań.

> [...]
    > hamowania i zabicia bądź nie ewentualnego przechodnia. Natomiast w trasie
    > po między zadupiem a wygwizdowem dolnym gdzie jak okiem sięgnąc pola

    Pretensje należy skierować do zarządcy drogi.

    > Prawo mają, mnie raczej chodzi jak z tego prawa korzystają.

    Ja bym jednak wolał, żeby oni nie inerpretowali prawa tylko je egzekwowali.
    I tak mają dużą możliwość uznaniowości. Najgorsze jest to, że nieuchronność
    kary działa wybiórczo.
    neelix

  • 88. Data: 2010-04-01 12:44:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Sebastian Kaliszewski pisze:
    > (...)

    Większosć ludzi nie dorosła do niczego dlatego tworzy się prawo nie dla, ale
    na ludzi.

    > No właśnie. Prawo mówi jasno - wszystkich obowiązuje 90 km/h i zgodnie
    > z tym samym prawem każdy ma prawo zakładać, że inni tego prawa
    > przestrzegają - masz to nawet w PoRD wpisane explicite. To jest
    > prawo dla ludzi.

    I jak ktoś w zabudowanym jedzie 50 i chce zmienić pas to ten z tyłu jadący w
    odległości
    kilkudziesięciu metrów nie powinien się zbliżyć nawet o metr i nie powinien
    zmiany pasa utrudnić lub uniemożliwić. Pomijam dokładność wskaźników.
    neelix

  • 89. Data: 2010-04-01 12:48:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Z nim nie pogadasz. Dla Artura przepisy, choćby najgłupsze są jak
    > narkotyk i uzasadniają swe istnienie same przez się.

    Atak na Artura niczego nie zmieni. Trzeba zmieniać durne przepisy, a
    dokładniej ekipy które je tworzą. Za światła w dzień taka PO ma u mnie
    przesrane do końca ich istnienia. Reszty szkodliwych działań nawet nie muszę
    już oceniać.
    neelix

  • 90. Data: 2010-04-01 13:08:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hp1mbt$ltp$...@i...gazeta.pl

    > Bankowi potrzebni są klienci. Aby ich ściągnąć, rozdaje wisienki.

    Może chce obalić zarzuty typu ,,z tym systemem komputerowym nie obsłużycie
    wielu klientów, dlatego dajecie małe procenty, aby nie mieć nadmiaru chętnych''.
    Bank z jakiegoś powodu szuka nowych klientów. Mógłby dać ogłoszenie:

    -- płacimy testerom po 100 złotych

    ale wówczas niewielu by znalazł chętnych, bo żaden szanujący siebie tester
    nie zechce pracować za śmieszne 100 złotych. Aby nie tracić, trzeba wpłacać
    co najmniej 1000 złotych miesięcznie, które na pewno zechce się zabrać, bo
    to trochę za dużo, aby podarować bankowi, a jeśli jedyna zwrotna droga
    sensowna wiedzie poprzez konto oszczędne, przeciętny klient przeleje
    na oszczędne i z oszczędnego dalej... Bank zyskuje klientów (żywych,
    nie martwe konta) i za to płaci.

    Co w tym dziwnego, złego lub niepokojącego?

    Jeśli tankujesz samochód przed sprzedaniem go, aby pokazać, że samochód jeździ, też
    źle czynisz?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'