eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Thu, 1 Apr 2010 12:12:12 +0200

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:hovt9h$l64$1@news.onet.pl...

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle. Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat. Tak samo
    > jak mają mi prawo wlepić mandat za przejechanie przez ciągłą linie jak
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.

    Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo, przyjemnie, mądrze i sprawiedliwie.
    Prawo, które bardzo często jest restrykcyjne nie głaszcze tylko kopie, a
    szczególnie pechowców. Ty płacisz za przekroczenie o 10 i jak masz pecha to
    zawsze kiedy przekroczysz trafisz na patrol, a stu innych przekroczy o 50 i
    więcej, i wiele wody upłynie w polskich rzekach zanim raz na kilka lat
    zostaną zatrzymani i ukarani. Mało tego. Podczas tej kontroli przejedzie
    kilku pijanych, bez ważnego przeglądu, bez PJ. W Twoim przypadku po prostu
    zadziałała nieuchronność kary, która działa wybiórczo. Dlatego ja staram się
    jeździć przepisowo, by potem nie narzekać na wybiórczą sprawiedliwość.
    neelix