  • 11. Data: 2015-08-19 19:28:26
    Temat: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.08.2015 o 19:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Zamiast zastanawiać się nad zmianami w prawie, czy piętnowaniem szeryfów,
    > dlaczego nikt nie pokaże w telewizji skąd się bierze problem i jak należy
    > się zachowywać?

    Pokazywali nie raz, sam widziałem kilka razy.
    Buractwo ma to gdzieś, nie przyjmuje do wiadomości i wie swoje.

  • 12. Data: 2015-08-19 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Pokazywali nie raz, sam widziałem kilka razy.
    > Buractwo ma to gdzieś, nie przyjmuje do wiadomości i wie swoje.

    Zdecydowanie za rzadko w stosunku do tego ile sie mówi o innych bzdurach na
    drodze typu +10 zabija.
    A mi własnie brakuje takich materiałów szkoleniowych pt: jak płynnie
    jezdzic po drogach, jak uzywac kierunkowskazów, jak wykorzysywac dostepne
    miejsce przy zwezeniach.

    Bo to niby oczywiste sprawy z tymi kierunkowskazami... ;-/

  • 13. Data: 2015-08-19 20:35:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Aug 2015 18:00:48 +0000 (UTC), Budzik

    > A mi własnie brakuje takich materiałów szkoleniowych pt: jak płynnie
    > jezdzic po drogach, jak uzywac kierunkowskazów, jak wykorzysywac dostepne
    > miejsce przy zwezeniach.

    Dworak robił taki program. Ale się zepsuł.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2015-08-19 20:54:47
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-19 o 19:11, Tomasz Pyra pisze:

    > To tam niekulturalni kierowcy, którzy nie potrafią się zachować, zmieniają
    > pas z tego który się dalej kończy na ten drugi, chociaż kultura jazdy na
    > suwak nakazuje jechać nim do końca.
    > I to oni są burakami równymi tym którzy pierdzą w windzie, nie mówią "dzień
    > dobry" i nie przepuszczą kobiety w ciąży w kolejce.
    > I to przez nich nie działa i nigdy nie będzie działał zamek błyskawiczny,
    > czego by nie zapisać w ustawach.

    Moim zdaniem to brak znajomości obyczaju.

    Przypuszczam, mimo wszystko, ze oni to robią ze strachu, że potem ich
    nikt nie wpuści. Tak samo jak ci, którzy nie dojadą do końca tylko
    wciskają się 100-50-30 metrów przed końcem pasa. No i pewnie wielu nie
    chce być uznanych za cwaniaka :)

    No bo tak: Jedziesz sobie, powiedzmy za 800m zwężenie, wszyscy czekają,
    lewy pas pusty, no to jedziesz lewym do końca, a głos wewnętrzny
    podpowiada - kurde może powinienem poczekać tak jak tamci, może tak
    trzeba? Może jestem teraz niekulturalnym burakiem i nieuczciwie wciskam
    się na początek kolejki?

    Tak jak otwierają nową kasę w biedrze i 5 osób z kolejki idzie do tej
    nowej kasy. Ci którzy stali na końcu nie wpuszczają tych sprzed siebie,
    tylko ci z samego końca są teraz pierwsi do nowo otwartej kasy :)

  • 15. Data: 2015-08-19 21:03:38
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 19.08.2015 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zdecydowanie za rzadko w stosunku do tego ile sie mówi o innych bzdurach na
    > drodze typu +10 zabija.

    eee tam bzdurach... byłem na zlocie motocyklistów, szedłem za dwoma i
    jeden do drugiego:
    -stary, nie jeżdżę więcej niż 260/h
    -dlaczego?
    -bo 10 mniej ratuje życie

    :)

    Łukasz

  • 16. Data: 2015-08-19 22:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Dworak robił taki program. Ale się zepsuł.

    Niestety nie kojarze.
    Ale wiesz - taki materiał przedostanie sie do ogólnej swiadomosci jak go
    pokaza x razy w wiadomosciach, faktach no i koniecznie w TV sniadaniowej a
    nie w jakims specjalistycznym programie na TVN Turbo :)

  • 17. Data: 2015-08-19 22:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > Przypuszczam, mimo wszystko, ze oni to robią ze strachu

    Dokładnie. A ten strach wynika pewnie troche ze swiadomosci ze przeciez
    inni sa takimi samymi burakami jak ja i nie wpuszczaja ;-) ale tez po
    prostu z braku umiejetnosci.
    Bo jak sie to robi płynnie to raczej nie ma problemu z niewpuszczajacymi.
    Ale jak taka sierotka zatrzyma sie na samym koncu i nie wie co zrobic to
    wtedy rzeczywiscie jest problem z wjechaniem...

  • 18. Data: 2015-08-19 22:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > eee tam bzdurach... byłem na zlocie motocyklistów, szedłem za dwoma i
> [...]

    No chyba ze tak :)

  • 19. Data: 2015-08-19 22:53:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-19 12:43, Miroo wrote:

    > Wg przepisów suwak nie jest naturalny, jest wręcz wbrew przepisom
    > dotyczącym ustąpienia pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu.
    > W razie kolizji z reguły winny będzie wjeżdżający, co może prowadzić do
    > wyłudzania odszkodowań.

    Odszkodowania można wymusić w znacznie prostsze i "bezpieczniejsze"
    sposoby. Ponadto od czasu jak kamerki staly się popularne jest to mocno
    ryzykowne zajęcie.

    Shrek.

  • 20. Data: 2015-08-19 23:07:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-19 19:11, Tomasz Pyra wrote:

    > Zastanawiałem się kiedyś nad tym i wyszło mi że wprowadzenie suwaka
    > przepisami raczej nie jest możliwe.

    W sumie czemy nie? Znaki mają pierwszeństwo przed zasadami ogólnymi,
    więc teoretycznie wystarczy wpisać znak w rozporządzenie o długiej
    nazwie ze znakami i sygnałami i tam zapisać "pierwszeństwo ma na zmianę
    lewy i prawy" w prawniczym bełkocie.

    > Oczywiście papier jest cierpliwy i w ustawie można zapisać dowolny potok
    > słów, ale nie ma to większych szans na wprowadzenie tego żeby ludzie
    > jeździli na suwak.

    A to zupełnie inna sprawa. Choć z drugiej strony w Warszawie na suwak
    jeżdzi się bez problemów i bez specjalnych przepisów.

    Shrek.