    Subject: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Wed, 19 Aug 2015 20:54:47 +0200

    W dniu 2015-08-19 o 19:11, Tomasz Pyra pisze:

    > To tam niekulturalni kierowcy, którzy nie potrafią się zachować, zmieniają
    > pas z tego który się dalej kończy na ten drugi, chociaż kultura jazdy na
    > suwak nakazuje jechać nim do końca.
    > I to oni są burakami równymi tym którzy pierdzą w windzie, nie mówią "dzień
    > dobry" i nie przepuszczą kobiety w ciąży w kolejce.
    > I to przez nich nie działa i nigdy nie będzie działał zamek błyskawiczny,
    > czego by nie zapisać w ustawach.

    Moim zdaniem to brak znajomości obyczaju.

    Przypuszczam, mimo wszystko, ze oni to robią ze strachu, że potem ich
    nikt nie wpuści. Tak samo jak ci, którzy nie dojadą do końca tylko
    wciskają się 100-50-30 metrów przed końcem pasa. No i pewnie wielu nie
    chce być uznanych za cwaniaka :)

    No bo tak: Jedziesz sobie, powiedzmy za 800m zwężenie, wszyscy czekają,
    lewy pas pusty, no to jedziesz lewym do końca, a głos wewnętrzny
    podpowiada - kurde może powinienem poczekać tak jak tamci, może tak
    trzeba? Może jestem teraz niekulturalnym burakiem i nieuczciwie wciskam
    się na początek kolejki?

    Tak jak otwierają nową kasę w biedrze i 5 osób z kolejki idzie do tej
    nowej kasy. Ci którzy stali na końcu nie wpuszczają tych sprzed siebie,
    tylko ci z samego końca są teraz pierwsi do nowo otwartej kasy :)