-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <55d427e3$0$4785$65785112@news.neostrada.pl>
<mr1dr5$car$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <c...@m...org>
<55d70fff$0$4787$65785112@news.neostrada.pl> <gcx6zzsp5y8c$.dlg@myjk.org>
<55d72191$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
<19k443vg1k18h$.dlg@myjk.org>
<55d728d6$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55d75817$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55d783be$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Subject: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
Date: Mon, 24 Aug 2015 13:35:00 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 77
Message-ID: <55db0167$0$4776$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.44.30
X-Trace: 1440416103 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4776 83.26.44.30:52254
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3739107130
X-Received-Bytes: 4168
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567722
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>>>> 3) ... albo nawet pogorszysz, bo prawdopodobnie wieksza
>>>> przepustowosc
>>>> jest, jak jada jednym pasem, niz jak ruszaja na zamek.
>>>No własnie nie...
>> No ... wyobraz sobie:
>> Jest zwezenie, ale za zwezeniem swoboda ruchu, utrudnieniem jest
>> samo
>> zwezenie.
>> Mamy piekny zamek, oba pasy zajete az po zwezke, kierowcy sie
>> kulturalnie wpuszczaja po jednym, generalnie wszystko jedzie ...
>> tym
>> niemniej jakies tam drobne problemy wystapia.
>> A to ktos sie odnajdzie posrodku tira i bedzie musial zwolnic, zeby
>> za
>> niego wjechac, nastepny za tirem zwolni aby wpuscic, potem bedzie
>> sie
>> rozpedzal.
>> Ogolnie zreszta wszyscy jada wolniej i musza sie rozpedzic na tej
>> zwezce.
>
>W przeciwienstwie do jazdy jeden za drugim gdzie wszyscy jada pieknie
>utrzmujac niewielkie równe odstepy...
>ROTFL
Ale co sie smiejesz - zazwyczaj tak wlasnie jest.
>Toz własnie zamek likwiduje mniejsze lub wieksze odstepu powstałe w
>wyniku
>róznych predkosci ruszania, zagapienia sie ale tez naturalnego
>zmniejszania
Jak mowa o ruszaniu, to raczej inny przypadek.
Sugeruje, ze przyczyna jest inna - na zwyklym zwezeniu nie ma powodu
sie zatrzymywac.
Kolejny przypadek opisywalem - moje auto nie jedzie tak wolno jak
korek na dwoch pasach.
Wiec trzeba sprzeglo palic, albo przystawac.
A na jednym pasie predkosc bylaby dobra ...
>odstepów poprzez wpuszczanie innych aut.
>Moim zdaniem przepustowosc moze byc w najgorszym razie identyczna a
>czesciej bedzie jednak wieksza w przypadku zamka.
No, jak sie zaczna przepychanki na zwezce, kopanie w drzwi itp, to na
pewno :-)
>Oczywiście sytuacja miałaby sie inaczej gdyby ten jeden pas jechał z
>równa
>predkoscia np. 50km/h ale przewaznie jest jednak tak, ze pełznie z
>róznych
>powowód okołozwezeniowych.
Im mniejsza predkosc tym latwiej zachowac maly odstep.
>> Czy to aby na pewno bedzie rownie szybkie jak przejazd jednego pasa
>> pojazdow, z predkoscia powiedzmy 60 km/h ?
>> A tu kazde 0.1s sie liczy.
>j.w.
ale 0.1s roznicy golym okiem nie widac.
>Ale ze tak powiem: no własnie! Jazda na zamek powoduje zmniejszenie
>agresji
>na drodze, bo nie ma miejsca na takie zachowania bo na abu pasach
>ruch
Nie mowie nie, ale nie o tym dyskusja.
>porusza sie w miare równo i nie ma miejsca na jakies onijania bokiem.
No, na autostradzie sa jeszcze pasy awaryjne :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.15 13:46 SW3
- 24.08.15 14:00 Budzik
- 24.08.15 14:21 J.F.
- 24.08.15 15:00 Budzik
- 24.08.15 15:15 J.F.
- 24.08.15 17:00 Budzik
- 24.08.15 17:10 J.F.
- 24.08.15 20:45 Budzik
- 24.08.15 22:22 J.F.
- 25.08.15 00:00 Budzik
- 25.08.15 22:28 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe