-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <55d427e3$0$4785$65785112@news.neostrada.pl>
<mr1dr5$car$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <c...@m...org>
<55d70fff$0$4787$65785112@news.neostrada.pl> <gcx6zzsp5y8c$.dlg@myjk.org>
<55d72191$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
<19k443vg1k18h$.dlg@myjk.org>
<55d728d6$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55d75817$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Subject: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
Date: Fri, 21 Aug 2015 22:02:03 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 38
Message-ID: <55d783be$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.166.138
X-Trace: 1440187326 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8382 83.22.166.138:60601
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3007
X-Received-Body-CRC: 1202134679
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567675
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA4FDC36A81CD3budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>> 3) ... albo nawet pogorszysz, bo prawdopodobnie wieksza
>> przepustowosc
>> jest, jak jada jednym pasem, niz jak ruszaja na zamek.
>No własnie nie...
No ... wyobraz sobie:
Jest zwezenie, ale za zwezeniem swoboda ruchu, utrudnieniem jest samo
zwezenie.
Mamy piekny zamek, oba pasy zajete az po zwezke, kierowcy sie
kulturalnie wpuszczaja po jednym, generalnie wszystko jedzie ... tym
niemniej jakies tam drobne problemy wystapia.
A to ktos sie odnajdzie posrodku tira i bedzie musial zwolnic, zeby za
niego wjechac, nastepny za tirem zwolni aby wpuscic, potem bedzie sie
rozpedzal.
Ogolnie zreszta wszyscy jada wolniej i musza sie rozpedzic na tej
zwezce.
Czy to aby na pewno bedzie rownie szybkie jak przejazd jednego pasa
pojazdow, z predkoscia powiedzmy 60 km/h ?
A tu kazde 0.1s sie liczy.
Choc patrzac na fantomowy watek ... czemu niby 60km/h a nie 30 czy 80
mialoby byc na tym pasie, i czemu nie mialoby byc fluktuacji az do
hamowania lacznie na tym jednym pasie.
No i pozostaje wariant trzeci, calkiem zyciowy - jakis cham wyprzedza
ten korek, podjezdza pod zwezenie, tam sie na chama wciska, spowalnia
wszystkich, albo trafi na innego "chama", sie nie da rady wcisnac,
bedzie stal i migal, ktos sie nad nim ulituje, wpusci, ale sam musi
mocno zwolnic ... i to spowoduje strate paru sekund.
No ale przed takim wariantem szeryf tez chroni :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.15 22:09 re
- 22.08.15 10:32 Budzik
- 24.08.15 13:35 J.F.
- 24.08.15 13:46 SW3
- 24.08.15 14:00 Budzik
- 24.08.15 14:21 J.F.
- 24.08.15 15:00 Budzik
- 24.08.15 15:15 J.F.
- 24.08.15 17:00 Budzik
- 24.08.15 17:10 J.F.
- 24.08.15 20:45 Budzik
- 24.08.15 22:22 J.F.
- 25.08.15 00:00 Budzik
- 25.08.15 22:28 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=