  • 1. Data: 2011-11-04 16:41:29
    Temat: Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    W zwiazku z tym, ze nie udalo mi sie znalezc urzadzonka do 800 zl 3 w 1 (
    dvb-t + dbv-s + odtwarzacz multimedialny) szukam czego ubozszego, czyli
    DVB-T + odtwarzacz multimedialny.
    Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?
    Czyli odbior MUXow i stosunkowo rozbudowane mozliwosci odtwarzacza (radio
    internetowe, DIVX, youtube itp)

    Fantom

  • 2. Data: 2011-11-04 21:42:01
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 4 Nov 2011 17:41:29 +0100, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?
    >Czyli odbior MUXow i stosunkowo rozbudowane mozliwosci odtwarzacza (radio

    mysle, ze lepszym rozwiazaniem byloby

    dvb-s2/dvb-t do ogladania tv ( Ariva 220 ca 350-400 zl) i osobno
    odtwarzacz multimedialny (400-500 masz budzet - a za te pieniadze to z
    pewnoscia cos kupisz rozsadnego).

    jezeli nie chcesz przekroczyc 800 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-11-05 05:46:17
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    http://www.evolve.cz/c-evolve/centra-multimedialne/

  • 4. Data: 2011-11-05 12:37:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?

    A Ty musisz już trzeci wątek zakładać w związku z tym?

  • 5. Data: 2011-11-05 21:26:52
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > A Ty musisz już trzeci wątek zakładać w związku z tym?

    eeeee,yyyy, a mi sie wydawalo, ze kazdy to inny temat. Czytaj uwaznie.

    Fantom

  • 6. Data: 2011-11-06 17:33:46
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?
    > Czyli odbior MUXow i stosunkowo rozbudowane mozliwosci odtwarzacza (radio

    Kupiłem Ferguson 120C (combo czyli Sat+DVB-t) i żałuję bo fajnie pięknie,
    ale nie czyta Divx. Xvid, flv - a poza tym spoko, może być, dość szybki,
    bardzo czuła głowica naziemnej i czuły pilot intuicyjny, menu mogło by być
    lepsze.
    kris

  • 7. Data: 2011-11-06 19:37:46
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Kupiłem Ferguson 120C (combo czyli Sat+DVB-t) i żałuję bo fajnie pięknie,
    > ale nie czyta Divx. Xvid, flv -

    No i wlasnie dlatego odpadl u mnie 220 combo. Wlasnie z tego powodu.

    Fantom

  • 8. Data: 2011-11-06 20:08:06
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > mysle, ze lepszym rozwiazaniem byloby
    >
    > dvb-s2/dvb-t do ogladania tv ( Ariva 220 ca 350-400 zl) i osobno
    > odtwarzacz multimedialny (400-500 masz budzet - a za te pieniadze to z
    > pewnoscia cos kupisz rozsadnego).

    Ale jak w przypoadku np nagrywania jak beda dwa sprzety ? DVB-T musi miec
    swoje nagrywanie a odtwarzacz multimedialny swoj system ?

    Fantom

  • 9. Data: 2011-11-07 08:11:52
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > eeeee,yyyy, a mi sie wydawalo, ze kazdy to inny temat.
    > Czytaj uwaznie.

    Czyżby? W pierwszym pytasz o kombajn ze wszystkim. W drugim
    o głowice. A w trzecim, zrażony niepowodzeniem pierwszego,
    zagajasz już tylko o DVB + odtwarzacz :-). Zaiste, bardzo
    zróżnicowane wątki ;-))).
    Mniemam że czwarty będzie dotyczył już tylko DVB-T? ;-)))

  • 10. Data: 2011-11-07 11:17:39
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 6 Nov 2011 21:08:06 +0100, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    >Ale jak w przypoadku np nagrywania jak beda dwa sprzety ? DVB-T musi miec
    >swoje nagrywanie a odtwarzacz multimedialny swoj system ?

    w prostych wydaniach tak.

    Ja tez bym chcial poskladac sobie system, w ktorym tuner tv nagrywa na
    dysk (swoj lub widoczny w sieci). A ogladanie na innym sprzecie
    (nagrane z tv - dysk tunera widoczny w sieci lub juz wtedy na dysku
    lokalnym otwarzacza - bo to tuner tam je samodzielnie wrzucil.

    Jest to mozliwe, ale na bazie PC'ta: nagrywanie z tv i odtwarzanie
    wszystkiego lub tunery tv nagrywajace z wyzszej polki (jakies na
    linuxie Dreamboxy, IPBoxy i im podobne).

    --
    ThinkXtra