  • 11. Data: 2011-11-07 16:33:38
    Temat: Re: Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Czyżby? W pierwszym pytasz o kombajn ze wszystkim. W drugim o głowice. A w
    > trzecim, zrażony niepowodzeniem pierwszego, zagajasz już tylko o DVB +
    > odtwarzacz :-). Zaiste, bardzo zróżnicowane wątki ;-))).
    > Mniemam że czwarty będzie dotyczył już tylko DVB-T? ;-)))

    Jakby byl czwarty to dokladnie bylby na ten temat : tylko o DVB-T.
    a moesz mi powiedziec, w ktorych z moich tzrech watkow dalbys taka sama
    odpowiedz ? W zadnym, bo kazdy pyta o co innego. Wiec sie zastanow. Jakbys
    napisal cos w jednym z nich (sensowna odpowiedz) to w innym byloby nie na
    temat.

    Fantom