  • Data: 2018-04-23 12:12:25
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 20 Apr 2018 19:10:49 +0200, w <pbd6ut$a2e$1@node2.news.atman.pl>,
    Marek S

    >Daj sobie spokój z Yanosikiem czy Google Maps -- obie są
    >beznadziejne.
    W Polsce dobry (najlepszy jaki możesz mieć) traffic ma tylko
    Naviexpert.

    No coz - wczorej jechalem Wroclaw-Sulistrowiczki,
    yanosik prowadzil przez DK8 - co mu sie czasem zdarza, a blisko celu
    ... droga zamknieta, wyscig kolarski.

    Ani Y, ani GM nie pokazuja dokladnie co zamkniete, a co nie ... co
    mnie w sumie nie dziwi.
    A NE by pokazal ?

    To DK8 trudno powiedziec - z powodu tego wyscigu, czy akurat tak
    wyszlo.

    Przy powrocie Y omijal nieistniejacy korek, ale patrze na targeo ...
    no byl chwile wczesniej.

    Dzis slysze - wypadek na AOW, wiec czym predzej do Y - w starej mapie
    nie pokazuje, w nowej jak najbardziej.
    Jak prowadzi to nie mialem mozliwosci sprawdzic.

    GM tez pokazuje korek.

    J.