  • 1. Data: 2010-04-02 09:14:53
    Temat: Polećcie dobry internetowy sklep foto w USA
    Od: "Latet" <l...@n...pl>

    Witam,

    Planuję kupić jakieś dobre szkła do lustrzanki Canon 20D (ewentualnie z myślą o
    wymianie w bliżej nieokreślonej przyszłości korpusu na APS-H lub na
    pełnoklatkowy).

    Czy nadal jest tak, że sporo się oszczędza kupując sprzęt foto w USA? Pamiętam
    czasy, gdzie różnica w cenie była niemal dwukrotna. Kosztów wysyłki nie
    uwzględniam, bo mam to szczęście, żę ktoś mi to przywizie, więc tylko wysyłka w
    obrębie USA.

    Czy możecie polecić jakiś dobry, sprawdzony sklep, z dużym wyborem towaru,
    krókimi czasami realizacji zamówień i korzystnymi cenami? Dobrze by też było,
    aby nie marudzili na płatność polskimi kartami kredytowymi, ale w ostateczności
    mogę to obejść, rozliczając się z osobą, która mi to przywiezie po jej powrocie.

    Dawno temu korzystałem z B&H, ale nie wiem, jak to jest obecnie.

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2010-04-02 09:18:10
    Temat: Re: Polećcie dobry internetowy sklep foto w USA
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Latet" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno temu korzystałem z B&H, ale nie wiem, jak to jest obecnie.

    Żydzi z NY dalej przodują. Ja tam kupowałem trochę i mogę polecić. Karta PL
    bez problemu.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2010-04-02 09:25:13
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-02 11:18, quent pisze:
    > Użytkownik "Latet" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Żydzi z NY dalej przodują. Ja tam kupowałem trochę i mogę polecić. Karta
> [...]

    Ja tez potwierdzam B&H. Chyba nic lepszego nie znajdziesz na terenie USA
    jesli chodzi o internetowy. Ale obecnie "Passover Closing Our NY
    SuperStore and offices are currently closed thru Tuesday, April 6th. Due
    to our Holiday closing, orders placed today will be shipped when we
    reopen. We apologize for any inconvenience and appreciate your patronage."

  • 4. Data: 2010-04-02 11:04:40
    Od: "Latet" <l...@n...pl>

    > Żydzi z NY dalej przodują. Ja tam kupowałem trochę i mogę polecić.

    A to, dobra wiadomość. Bałem się o nich, bo jakiś czas temu słyszałem pogłoski,
    że ten sklep ma jakieś problemy i grozi mu zamknięcie. Na szczęście - nie
    potwierdziło się.

    latet

  • 5. Data: 2010-04-02 12:51:49
    Od: smila <w...@g...pl>

    http://canogacamera.com/

  • 6. Data: 2010-04-02 13:40:25
    Od: " " <j...@g...pl>

    > B&H

    a oprócz powyższego, jeszcze Adorama jest OK

    --
    pozdr
    janku

  • 7. Data: 2010-04-03 05:10:24
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Latet wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś dobry, sprawdzony sklep, z dużym wyborem

    Adorama.com, ceny te same co w BHphotovideo

    A na Amazon i tak najtaniej.