  • Data: 2022-12-30 21:44:16
    Temat: Re: Polecany wideodomofon IP/SIP z Poe
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2022 o 20:53, Cezar pisze:

    > Zakładasz że wszyscy mają to spięte z alarmem.

    Łobosz. Może nie miałeś w instrukcji.

    Alarm jest powiadomieniem w panelu wewnętrznym i w aplikacji i jest
    WBUDOWANY.
    Nie wiedziałeś?

    > Mozliwe. Nie znam się na tradycujnych domofonach. Ten zestaw hikvision
    > instalowałem jako mój pierwszy i dla mnie to wydawało się dziwne. Myślę
    > że nie bez przyczyny Hikvision wyniesioną stację do napędzania rygla.

    Bo to jakby logiczne. Najgorszą bolączką instalacji do elektrozaczepu
    jest okablowanie, gdzie przy 100m i dwóch kabelkach 0,5mm prąd potrzebny
    do otwarcia elektrozaczepu często jest za mały a przy większych
    odległościach, jeszcze gorzej i działa, jak działa. Potem kombinują i
    ciągną grube kabliska bo UTP nie łyknął. Tak, nie każdy na 2m do furtki,
    ale wielu myśli tylko o sobie. Dlatego tutaj, jest zasilanie 2wire i 24V
    gdzie w panelu jest robione 12V. Spadek napięcia przy 24V na długości
    linii jest znacznie mniejszy niż przy 12V i można stosować niedrogi kabel.

    > Na róznnych forach jest trochę krytyki na ich rozwiązanie.

    Bo się dopierdalają nie wiadomo do czego, ze zwykłej chęci
    dopierdalania. Żaden problem to przerobić i sterować z domu no ale
    trzeba się dopierdolić i cała intencja 2wire upada.

    > Złodziej nie potrzebuje 6F22. Po odkręceniu czy też wyłamaniu tego
    > panelu masz złącza przekaźnika, które wystarczy tylko zewrzeć.

    Jeszcze trzeba pokonać WBUDOWANY alarm, mieć specjalny kluczyk/torks z
    dziurką i przede wszystkim mieć wiedzę, że tak można :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>