  • Data: 2022-12-30 23:17:28
    Temat: Re: Polecany wideodomofon IP/SIP z Poe
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2022 o 22:52, Cezar pisze:

    > No i co ten alarm zrobi? Jak on zapobiegnie wejściu sobie do domu
    > złodziejowi jak nikogo nie ma w domu?

    Powiadomi. Wskażesz mi jakikolwiek alarm (bez zapadni i zasuwanej
    kraty), który nie wpuści złodzieja? Masz powiadomienie, dzwonisz po
    policję, zupełnie taka sama reakcja jak w przypadku tradycyjnego alarmu.

    > Nie wiem o czym ty mówisz człowieku.

    To przeczytaj jeszcze raz, może zrozumiesz, że piszę JEDNYM kablu, który
    jest w standardzie i większość osób nie posiada dodatkowego kabla do
    elektrozaczepu a rozwiązanie producenta jest stosowne do układu kabli
    jakie się posiada. Jak ktoś ma tylko jedną parę kabli (2wire) to co ma
    zrobić? Zaspawać furtkę?

    > Zasilam PoE a do rygla mam osobne
    > zasilanie

    No to się ciesz, że masz dodatkowy kabel.

    > Jaki ALARM? W jaki sposob on uniemożliwi otworzenia dzwi?

    Pewnie Twój dodatkowy kabel zabezpieczy Cię przed łomem nawet :)

    > No rzeczywiscie - torks jest super zabezpieczeniem,

    To nie jest zwykły torks.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>