  • Data: 2013-08-13 11:12:09
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trochę zależy od obiektywności opisu przypadku.
    > Jeśli zainteresowany "zapomni" o kilku szczegółach sprawa może
    > w jego opisie nieco odbiegać od realiów :)

    Nie chodzi o jakośc opisu tylko o wiarygodnośc opisującego.
    Jeżeli ktoś chwali sie ze regularnie dana trase pokonuje w jakis suoper
    casach i potem nagle mówi, ze dostał niesłuszny mandat bo sie gdzies tam
    schowali a on akurat tam zwolnił to pewnie jest średnio wiarygodny.

    Ale jak wiem, ze ktoś jezdzi regularnie z predkosciami nie wiekszymi niz
    +20, plus uzywa CB i nagle gdzies go łapią w jakisdziwnych okolicznościach
    to uwierze w opisywane przez niego zdarzenie.

    > Ale to ci, którzy mają świadomość, że robią coś czego nie wolno.
    > A Futrzak pisał o takich przekonanych że jadą jak trzeba :)

    W jakim sensie przekonanych?
    Nie maja licznika, czy moze jada ok, a foto wskazuje ze jechali dużo
    szybciej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?