    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Date: Mon, 12 Aug 2013 13:47:33 +0000 (UTC)
    <ku06lc$8nb$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <1t4mnj67nauma$.dlg@myjk.org> <0...@b...poznan.pl>
    <ku2gnk$prc$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <520529e9$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <520544c9$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <52068463$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <kuaac6$g1a$1@node2.news.atman.pl>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Robisz się nerwowy, niegrzeczny - najwyraźniej brakuje ci
    > argumentów. Ja znam życie i wiem jakie brednie ludzie opowiadają
    > nie tylko w necie, ale IRL. Jedni robią pewne rzeczy nieświadomie,
    > inni celowo. Ludzie bronią się na różne metody i stąd mam duży
    > dystans do takich opowieści jak twoje.

    Zarzucasz mi kłamstwo, wiec reaguję. Nie wiem czy niegrzecznie. Zakładam ze
    skoro rozmawiasz w ten sposób w internecie to nie jest jakas poza tylko
    twoje standardowe zachowanie które przenosisz na grunt domowy.
    nie interesuje mnie co ludzie opowiadają.
    Odnosisz sie do mojej wypowiedzi to ją oceniaj.
    Twierdzisz, ze znoku nie zauważylem. Byłoby to możliwe.
    Ale nie uważasz, ze to, ze potem nadal stał po lewej stronie jednak
    uprawdopodobnia moją opowieśc?
    No chyba, ze sugerujesz, ze wszystko zmyśliłem od a do z.

    > No i znowu mamy próby obrony - nie, nie ma czegoś takiego, co
    > podpowiada ci twój "zdrowy rozsądek". Teren zabudowany sięga
    > od znaku do znaku. W sumie to powinno być oczywiste. Idąc tropem
    > twoich wniosków, to każdy mógłby sobie dowolnie przyjmować
    > definicję środka terenu zabudowanego oraz prędkości dopuszczalnej
    > w dowolnie określonym odcinku przed końcem terenu zabudowanego.

    Zgadza sie. Ale tylko po warunkiem, ze interesuje nas bezmyslne szukanie
    każdego złamania przepisów a nie dbanie o bepzieczenstwo.

    > Nie próbuj mi wmawiać rzeczy, których nie twierdziłem.

    Moim zdaniem twierdzisz dokładnie to.

    > Definicja jazdy w 100% zgodnej z przepisami jest dość zabawna,
    > ponieważ niemożliwa do zrealizowania, natomiast jazda zgodna z
    > przepisami interesuje w zasadzie znakomitą większość, ponieważ
    > pozwala uniknąć wypadków itd. To Twoje przejechanie o 5 cm
    > ciągłej może się spotkać tak jak niedaleko moich teściów
    > - jeden ściął zakręt, drugiego wyniosło, spotkali się czołowo.

    No widzisz. A jednak praktycznie nei jest to ścigane.
    Dlaczego?
    Ale skoro kazdego złamania nie da sie złapać to może policja powinna
    działac w miejscach gdzie jest naprawde niebezpiecznie a nie tam gdzie jest
    najwieksze prawdopodobienstwo złapania?
    No chyba, ze ty uważasz, ze najniebezpieczniej jest tam, gdzie jest
    najwiecej "złamań".

    > Pewnie się niczego nie bali - dokonywali pomiaru prędkości
    > w terenie zabudowanym. Nieistotne jest, że nie widziałeś
    > pieszych, że od znaku miałeś 20 metrów (jak twierdzisz).
    > Może tam jest uczęszczana ścieżka o której nie wiesz?

    Oczywiście. I przedszkole.

    > Jak widać mój "zdrowy rozsądek" ma się lepiej niż Twój. Pewnie dlatego
    > mnie nigdy nie ustrzelili w takich warunkach :) Swoja drogą bardzo
    > się przydaje dobra nawigacja, która podaje prędkości na danym
    > odcinku drogi, granice terenu zabudowanego itd. Nie wierzę, że
    > z tego nie korzystasz :>

    Obecnie korzystam. Po sytuacji ze złapaniem przy znaku terenu obiecałem
    sobie ówniez CB ale zrealizowałem sporo czasu później.
    Wtedy jeszcze nie korzystałem myslać, ze jezdzac w miare zgodnie nic złego
    ze strony policji mnie nie spotka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.