  • 41. Data: 2014-08-02 14:49:51
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53dcd30d$0$2223$6...@n...neostrada.pl

    > Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie
    > odwiedzał równie często jak sprzęt tzw markowy, czyli
    > drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną przez Ciebie
    > firmę Sony.

    4 akumulatorki Sony -- 1 padnięty
    akumulator Sony do Acera -- zero zużycia przez niemal 3 lata

    Znam wybuchające akumulatory firmy Sony.

    > Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich produktów daje klientowi?.

    Różnie:

    bezwartościowe słuchawki za 1kpln
    wieżyczkę ze skrzywioną tacką CD
    bezużyteczny diskman, którym podrapałem wiele płyt
    ale też masę dobrego sprzętu

    > Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich telewizor,
    > zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
    > Panasoniców Sharpów itd.

    IMO i Panasonic to dobra marka, i Sharp.

    > bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie zawiodłem
    > się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
    > Jak sie okazało na monitorze przy włączonej TV Sat. było
    > przebicie obrazu tv naziemnej. Kilkukrotne wizyty w serwisie
    > nic nie zmieniły w tym względzie - "ten typ tak ma". Uwierzyłem
    > że nie grają ze mną w kulki, dopiero jak zobaczyłem taką samą
    > wadę na sprzęcie znajomego.

    Akumulatory Sanyo uznawano kiedyś za najlepsze.
    Montowano je w newralgicznych miejscach,
    nierzadko pod innymi markami...

    O Sony kiedyś mi mówiono, że produkuje bardzo
    dobry sprzęt, ale tylko studyjny, nie domowy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2014-08-02 15:40:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53dcd335$0$2223$6...@n...neostrada.pl

    > Overmax nowy -- za wysyłkę do serwisu płaci klient.
    > Acer czy Fujitsu-Siemens to stare firmy -- zgłaszasz
    > problem i kurier przyjeżdża do Ciebie nie na Twój koszt...

    Najprościej zareklamować w punkcie zakupu. Po kilku korzystaniach z
    poczty kurierskiej praktycznie nie mam już opakowania od laptopa firmy
    Asus. W punkcie sprzedaży, przy odbieraniu sprzętu po naprawie nie
    odebrałbym rozdartego opakowania, a zażądał wymiany na nowe.

    A co do Overmaxa , nie jest to jakiś nowicjusz na rynku elektroniki
    użytkowej.

  • 43. Data: 2014-08-02 15:42:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > nierzadko pod innymi markami...
    >
    > O Sony kiedyś mi mówiono, że produkuje bardzo
    > dobry sprzęt, ale tylko studyjny, nie domowy...

    I co tu można więcej dodać... ;-)

  • 44. Data: 2014-08-02 15:42:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53d91b60$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Czas kosztuje.

    E tam, ja akurat mam go na ogół pod dostatkiem. Praktycznie jedynym
    problemem przy przywracaniu urzadzeń z Androidem dla mnie jest
    limitowane łącze internetowe. Natomiast Ty masz łącze bez limitu, a więc
    nad czym tu sie zastanawiać...

    > Po co mam reklamować coś, co kosztuje 500 pln
    > i traci stale na wartości?
    >
    > Marty prostokącik ciekawi, ale nie przeszkadza.

    Bo producent dał gwarancję na swój towar. I nie ważne ile sprzęt
    kosztował...

  • 45. Data: 2014-08-02 16:02:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53dcea14$0$2226$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    firmy Asus. W punkcie
    > sprzedaży, przy odbieraniu sprzętu po naprawie nie odebrałbym rozdartego

    Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.

    > A co do Overmaxa , nie jest to jakiś
    > nowicjusz na rynku elektroniki użytkowej.

    Wcześniej nie spotkałem jego produktów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-08-02 22:06:36
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-31 21:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Mam teraz Larka z tych co to go do neostrady dawali i jakos sie nie
    > rozsypal, mimo ... no juz ze dwa lata.
    > Za to Navigo kupiona w okolicach 2008, czyli gdzies razem z biedronka,
    > za jakies chore pieniadze (700zl),
    > w zasadzie nie nadaje sie juz do uzytku.

    he he
    dokładnie miałem to samo, kupiłem Navigona za 550 pln i używałem 2,5
    roku. skończył żywot ekran dotykowy.
    Kupiłem siakiegoś Larka, używałem ze 2 lata, dałem kuzynowi bo dostałem
    w promocji z neo ;arka z ekranem >4 cale.
    Używam go chyba 3-4 rok.
    I mam kupować drogi markowy sprzęt? :)

    Żona kupiła wagę łazienkową za 100pln, firmowa. Oddałem po 5 miesiącach
    do sklepu, zwrot kasy i kupiłem siakieś noname za 40pln. Ze dwa lata
    działa.
    Niech mi nikt drogich firmówek nie wciska, bo to jedna wielka ściema,
    wszyscy produkują tak samo i tak samo byle jak, po kosztach.

  • 47. Data: 2014-08-02 22:19:28
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-31 22:28, atm pisze:
    > Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl
    > to po 5 latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli nadal stosunkowo
    > sporo. Lark zas, ktory na dziendobry kosztuje te 200zl po 5 latach
    > bedzie wart zapewne dobrze ponizej 100zl, miedzy innymi za firme.
    > Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na sprzedaz.

    A jest Garmin i odpowiednik jego f-my Lark?
    Bo wydaje mi się, że porównujesz dwa różne produkty.
    W Garminie płacisz za jasny, lepszy wyświetlacz, ich własny system
    operacyjny, ich własne mapy.

    Jakość wykonania samochodowych jest bardzo podobna, poza wymienionymi
    cechami.
    Ręczniaki/turystyczne - to inna klasa sprzętu.
    Podaż mniejsza to i droższe. Ale konkurencji też brak w zasadzie.

  • 48. Data: 2014-08-02 23:01:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Aug 2014 22:06:36 +0200, Jawi napisał(a):

    > he he
    > dokładnie miałem to samo, kupiłem Navigona za 550 pln i używałem 2,5
    > roku. skończył żywot ekran dotykowy.

    Z tym ze to Navigo Copernicus.
    Firma polska, program wtedy chyba polski, sprzet zapewne chinski.
    Nie mylic z Navigon.

    J.

  • 49. Data: 2014-08-04 10:31:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-01 20:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > A da się cos dobrego kupić, ale nie w cenie małego samochodu uzywanego? :)

    Zależy od wymagań ale np. S3 można kupić nowe w cenie poniżej 1000 zł
    jeśli ktoś nie goni za nowościami, megapixelami to spokojnie jeszcze na
    troszkę wystarczy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2014-08-04 10:38:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-02 14:01, Trybun pisze:

    > Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie
    > często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną
    > przez Ciebie firmę Sony.

    Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to
    poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i ceny
    podobne.

    Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np.
    wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji
    aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem
    jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły, dobre
    zaplecze serwisowe.

    > Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    > produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
    > telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich

    Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.

    > Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
    > zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).

    Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    naprawiać starą.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl