  • 91. Data: 2014-08-13 18:39:03
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "masti" lsdpan$b7k$...@d...me

    > Upadła, jeśli już to była ta PRLa.
    > (republika/Rzeczypospolita/Rzeczpospolita)
    >
    > Ale imo nie upadła, ale przepoczwarzyła się w jeszcze gorsza komunę!

    Tą PRL, czy tę PRL? ;-)

  • 92. Data: 2014-08-13 18:40:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53e9c7e9$0$2361$6...@n...neostrada.pl

    > Przypomnę może, że Monster przybył do mnie z żółtą plamka na dole ekranu.
    > W sklepie tradycyjnym po prostu bym nie kupił telefonu z taką wadą.
    >
    > Netowy sklep Electro.pl nie zgodził się na wymianę wadliwego smartfonu
    > na nowy. Okleił się przygłupami takimi jak Pszemol (z jego szczerością
    > okołoprzewodową z innego postu) i robił ze mnie durnia -- tym samym
    > nieodwołalnie tracąc mnie jako swego klienta na tak zwane zawsze.
    >
    > W sklepie tradycyjnym takie chamstwo jest niemożliwe do zaobserwowania!!!

    Myślę jednak że mógłbyś kupić z taką wadą nawet w normalnym sklepie.
    Czasem po prostu nie ma możliwości sprawdzenia telefonu bo bateria nie
    naładowana itp. Ale można na drugi dzień odnieść i powołać się na...
    cholera, zapomniałem jak to idzie z angielska, jakoś tak "martwy w
    chwili zakupu", czy podobnie.. Jest taki punkt w prawie handlowym.

    Też nie przydarzyła mi się z sytuacja że przy zareklamowaniu wadliwego
    sprzętu ktoś mi robi wstręty w tradycyjnym sklepie.

  • 93. Data: 2014-08-13 20:25:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 18:38:48 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Jakoś szczególnie za nim nie płaczę, ale choćby te urzędowe ceny powinny
    > zostać. Dla dobra klientów.

    a jakież to dobro robią ceny urzędowe? Że urząd ustala je od czapy? i
    albo są za niskie i nikt nie będzie produkował. Albo za wysokie i wszyscy
    się będą cieszyć jak kroją wszystkich na około

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2014-08-13 22:29:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Jakoś szczególnie za nim nie płaczę, ale choćby te urzędowe ceny powinny
    > zostać. Dla dobra klientów.

    I kartki

  • 95. Data: 2014-08-13 23:03:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > "Trybun" 53e9c7e9$0$2361$6...@n...neostrada.pl

    > Przypomnę może, że Monster przybył do mnie z żółtą plamka na dole ekranu.
    > W sklepie tradycyjnym po prostu bym nie kupił telefonu z taką wadą.

    W którym to sklepie pozwolą Ci rozpakować i rozbabrać smartfona bez
    uiszczenia wcześniej za niego zapłaty?

> [...]
    > okołoprzewodową z innego postu) i robił ze mnie durnia -- tym samym
    > nieodwołalnie tracąc mnie jako swego klienta na tak zwane zawsze.

    Ty sie dobrze czujesz? Czemu mnie mieszasz z tym sklepem?

    > W sklepie tradycyjnym takie chamstwo jest niemożliwe do zaobserwowania!!!

    Masz rację... Zawołanoby ochronę i wyrzucono by Cie ze sklepu...

  • 96. Data: 2014-08-14 00:33:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53eb94ed$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > Myślę jednak że mógłbyś kupić z taką wadą nawet w normalnym sklepie.

    Raczej nie.

    > Czasem po prostu nie ma możliwości sprawdzenia telefonu bo bateria nie naładowana
    itp.

    Poczekałbym -- ileż to razy czekam, aby
    naładowano baterię tego, co chcę tylko pooglądać...

> [...]
    > zakupu", czy podobnie.. Jest taki punkt w prawie handlowym.

    > Też nie przydarzyła mi się z sytuacja że przy zareklamowaniu wadliwego sprzętu ktoś

    Dobre sklepy należy promować, zaś złe -- likwidować obojętnością.
    Po jakimś czasie te złe zrzeszą się i będą pod opieką jakiejś
    instytucji charytatywnej głoszącej Równość, Wolność i Braterstwo!

    Electro.pl to zdecydowanie zły sklep.

    Zaś te dobre będą sprzedawały dobra konsumpcyjne w śmiesznie niskich cenach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 97. Data: 2014-08-14 00:36:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53eb9478$0$2163$6...@n...neostrada.pl

    > Niekoniecznie, a poza tym to i tak lepsze niż bandytyzm cenowy za tandetę jaką nam
    się sprzedaje. Np. buty z tekturową podeszwą,
    > czy czajnik który nie gwiżdże.

    Czajnik można sprawdzić przed kupnem. Buty? -- chyba tylko Reeboka.
    Inne mnie już nie interesują. Reebok proponuje buty tanie, raczej
    lekkie, brzydkie (mój gust) i bardzo dobre. Na dodatek te buty są
    zwymiarowane -- można je kupować bez mierzenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 98. Data: 2014-08-14 00:38:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53eb94a2$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > Tą PRL, czy tę PRL? ;-)

    I tak, i tak.

    Tą PRLą biłem pianę; tę PRLę przedstawiam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 99. Data: 2014-08-14 00:47:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" lsgit4$8ei$...@m...internetia.pl

    Dla dobra klientów.

    > I kartki

    I wkładki na kartki. :)

    -=-

    Mnie spodobały się tegoroczne regulacje cenowe -- dzięki
    polityce polskiego rządu mam tanie mleko i tanie owoce
    a wkrótce będę miał także tanie mięso!!!

    Sawicki może obiecywać gruszki na jarzębinie (eksport
    do Chin) ale imo szybciej Sawicki przestanie być
    ministrem, niż polskie owoce pojada do Chin. :)

    -=-

    Sikorski (za swe szczekanie na Putina) ma u mnie wielki plus!!!
    [na obozie harcerskim mawiano -- masz wieli plus; jeszcze dwa
    i masz w mordę!]

    Rosjanie już zapowiedzieli sadzenie sadów -- jabłka
    do Rosji z Polski być może już nigdy nie pojadą!!!

    Oto dalekosiężna polityka RSikorskiego, dzięki
    której wkrótce będziemy mieli tanie jedzenie!

    Rocznie do Rosji eksportowaliśmy blisko milion ton jabłek.

    http://www.tvswietokrzyska.pl/kielce/wiadomosci/item
    /7074-jedz-jablka-na-zlosc-putinowi.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 100. Data: 2014-08-16 15:09:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Być może tym co się śmiali chodziło o niska cenę wyrobów Samsunga. Tak już
    > się składa że sporo ludzi żyje w irracjonalnym przekonaniu że tanie nie
    > może być dobre i trwałe.

    Ci akurat nie są aż w takim błędzie - bo faktycznie zwykle trudno jest coś
    zrobić dobrze i tanio. Często jest tak, że co jest tanie to nie jest
    dobre...
    Choć są chlubne wyjątki jak ten mój stary monitor SAMTRON z lat 90-tych.

    Moim zdaniem dużo gorzej jest zakładać że jeśli coś jest drogie to musi być
    dobre. Dlaczego? Ano dlatego że bardzo łatwo jest podnieść sztucznie cenę!
    Wystarczy kilku pośredników i z taniego i złego robi się drogie i złe :-)