  • 51. Data: 2014-08-04 12:59:59
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Zależy od wymagań ale np. S3 można kupić nowe w cenie poniżej 1000 zł
    > jeśli ktoś nie goni za nowościami, megapixelami to spokojnie jeszcze
    > na troszkę wystarczy.

    A jednoczesnie w cenie 140 dolarów mozna kupic cos co ma 5,5", 8-rdzeni,
    2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
    Ciekawe co bedzie lepsze...

  • 52. Data: 2014-08-04 13:31:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > 2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
    > Ciekawe co bedzie lepsze...

    8Paryż. ;) i 8Cygan.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Romowie

    Czym jest ROM komputerowy także wie Wikipedia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2014-08-04 13:44:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-04 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > A jednoczesnie w cenie 140 dolarów mozna kupic cos co ma 5,5", 8-rdzeni,
    > 2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
    > Ciekawe co bedzie lepsze...

    Można ale ekran już low-end (to widać), 8-rdzeni dla marketingu bo
    wydajnościowo to już nie tak wesoło, na 90% brak wsparcia programowego
    na przyszłość, jakość wykonania dużo odbiega od firmowych, aparat marnej
    jakości w porównaniu z optyką sprzętu firmowego, dual sim zaleta jak
    najbardziej, cena też ciekawa ale ja prywatnie bym nie szukał chińczyków.
    Dość często widzę tablety renomowane chińskie i jakość tego sprzętu
    odstaje dużo od czegoś co jest firmowe, kiepskie ekrany, płynność
    pozostawia wiele do życzenia, jakość takich pierdół jak gniazda USB,
    zasilania (czemu mają osobny zasilacz nie usb ??) które wpadają do
    środka obudowy !!! typowa usterka.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 54. Data: 2014-08-04 17:49:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Można ale ekran już low-end (to widać),

    ekran samsung...

    > 8-rdzeni dla marketingu bo
    > wydajnościowo to już nie tak wesoło,

    Bo
    25.000 punktów w antutu (mwie z głowy ale chyba cos koło tego)

    > na 90% brak wsparcia programowego
    > na przyszłość,

    W przeciwienstwie do takiego mojego samsunga co to mam obecnie...
    I w ktorym od poczatku mam np. problem z skypem (odwrócony obraz, samsung,
    ze to ms, ms ze to samsung...)

    > jakość wykonania dużo odbiega od firmowych,

    Byc moze od topowych.
    Znów mój samsung to plastik..

    > aparat marnej
    > jakości w porównaniu z optyką sprzętu firmowego,

    Bodaj sony...

> [...]
    > pozostawia wiele do życzenia, jakość takich pierdół jak gniazda USB,
    > zasilania (czemu mają osobny zasilacz nie usb ??) które wpadają do

    Ale przeciez ja nie mówie zeby kupic pierwszy lepszy z takimi
    parametrami...

  • 55. Data: 2014-08-05 08:50:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-04 17:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > ekran samsung...

    Podaj dokładny model bo Samsung to firma produkująca różne modele ekranów.

    > Bo
    > 25.000 punktów w antutu (mwie z głowy ale chyba cos koło tego)

    Punkty to nie wszystko, powiedz jak płynnie działają wymagające gry 3D
    np. Asphalt 8, Real Racing 3, DEAD TRIGGER 2, Call of Dead wtedy można
    porównać.

    > W przeciwienstwie do takiego mojego samsunga co to mam obecnie...
    > I w ktorym od poczatku mam np. problem z skypem (odwrócony obraz, samsung,
    > ze to ms, ms ze to samsung...)

    Nie używam więc się nie wypowiem ale o ile pamiętam do MS coś dał dupy
    ze Skype na Androida.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sk
    ype.raider&hl=pl
    Zobacz bo 23 lipca wyszła nowa przepisana od nowa wersja Skype, nie wiem
    czy pomogło na twoje problemy ale doczytałem właśnie że jest.

    > Byc moze od topowych.
    > Znów mój samsung to plastik..

    > Bodaj sony...

    Sony produkuje różne rodzaje matryc, obiektywów więc sama nazwa firmy to
    nie wszystko.
    Taka firma z Indii TATA produkuje malucha TATA jak i Jaguara czy Land
    Rovera albo FIAT to albo 500 albo Farrari bo wszytko to jedna globalna
    marka FIAT.

    > Ale przeciez ja nie mówie zeby kupic pierwszy lepszy z takimi
    > parametrami...

    Też kiedyś myślałem że Chińczyk da radę (głównie patrzyłem na tablety)
    ale to co widzę to jakiś koszmar, jakość materiałów fatalna, naprawy po
    4-5 razy i za każdym razem od nowa jazda z jakością, brak aktualizacji,
    kiepskie ekrany (tu gównie małe tablety 7"), kiepskie zarządzanie
    pamięcią gdzie co miesiącu trzeba robić faktory reset żeby to działało.

    Przy okazji jak już pisałem wcześniej, nowy fajnie zapowiadający się
    tel z Chin Xiaomi Redmi Note tylko czemu szpieguje swoich użytkowników ??

    "Urządzenie systematycznie łączy się bowiem z jednym z chińskich
    serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż
    jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników -
    wiadomości tekstowe, oraz zdjęcia."

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 56. Data: 2014-08-05 15:35:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53dcea14$0$2226$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.

    Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.

    > Wcześniej nie spotkałem jego produktów.

    Ale był, nawet na polskim rynku funkcjonuje już od dość dawna.

  • 57. Data: 2014-08-05 15:38:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-04 10:38, Chris pisze:

    > Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to
    > poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i
    > ceny podobne.
    >
    > Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np.
    > wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji
    > aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem
    > jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły,
    > dobre zaplecze serwisowe.

    Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
    samo.
    O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
    to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
    wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
    możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
    kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
    same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)

    > Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.

    Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..

    > Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    > matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    > normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    > wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    > naprawiać starą.

    Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
    stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
    przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
    LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
    wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.

  • 58. Data: 2014-08-05 15:58:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 15:38, Trybun pisze:

    > Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    > że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
    > samo.

    Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
    wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.

    Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

> [...]
    > kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
    > same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)

    Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
    tak nie chcę :)

    > Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..

    Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

> [...]
    > LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
    > wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.

    Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
    ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
    kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 59. Data: 2014-08-05 17:24:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53e0dda3$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.

    Nie jest to prawdą. Kupiłem przetwornicę
    w ,,punkcie'' -- była to strata pieniędzy.
    Zaś serwis via kurier w wypadku Acera
    i Fujitsu-Siemensa sprawił się lepiej
    niż doskonale i doskonale.

    Wszystko zależy nie od sposobu zgłaszania czy
    transportowania, ale od chęci/woli serwisu czy gwaranta.

    Budzik pisze o praniu pyska...
    Ale jak dać po pysku kobiecie w NFS, mając uszkodzony kręgosłup?
    Można co najwyżej poprosić, aby jedna z nich dała w pysk innej,
    ale jak znam życie -- sprawa oprze się o pisemne zgłoszenie ;)
    rozpatrywane latami... ;)

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Idz prywatnie, odzyskaj kase z NFZ.
    > Wiem, wiem, ale ktos musi zacząć!
    > Ja na szczęście nie choruję, ale jakiś czas temu załatwiając dla mamy
    > masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem byłem juz
    > bliski wizyty w celu sprania komus pyska.

    > Ale był, nawet na polskim rynku funkcjonuje już od dość dawna.

    Być może.

    -=-

    Z przetwornicami było tak:

    Makro -- zwrot pieniędzy
    ,,punkt'' -- moja strata
    hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
    (skoro każda przetwornica pada) i nie
    zgłaszałem problemu
    Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo

    Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
    mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
    niż dawały te przetwornice...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2014-08-07 03:26:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lrfq8i$5nq$...@n...news.atman.pl

    Poczynię wyjątek i napiszę, że owszem -- kupiłem rumuńską lodówkę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'