eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Data: 2014-08-02 14:01:39
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-07-31 08:18, Chris pisze:
    > W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:
    >> W dniu 2014-07-30 10:35, Chris pisze:
    >>>
    >>> Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)
    >>>
    >>
    >> Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być
    >> sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..
    >
    > Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie
    > wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu
    > w tym czasie :)
    >

    Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie
    często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną
    przez Ciebie firmę Sony. Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
    telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
    Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
    zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu). Jak
    sie okazało na monitorze przy włączonej TV Sat. było przebicie obrazu tv
    naziemnej. Kilkukrotne wizyty w serwisie nic nie zmieniły w tym
    względzie - "ten typ tak ma". Uwierzyłem że nie grają ze mną w kulki,
    dopiero jak zobaczyłem taką samą wadę na sprzęcie znajomego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: