  • Data: 2014-08-01 13:23:21
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Chris" lrfq8i$5nq$...@n...news.atman.pl

    > Śmiech to zdrowie.

    > Google te szpiegują.

    Ale google nie wysyła moich danych na serwery w chinach ...

    > Z jakiej wycieczki? Chyba dziś za dużo wypiłeś
    > alkoholu, bo dziś chyba w każdym poście po
    > prostu BREDZISZ.

    Poczytaj swoje posty to będziesz wiedział .. ps. ja nie piję :)

    > Sugerujesz, że masa telefonu tez jest ważna?

    > Z dupy są Twoje rewelacje. Zaś mój argument nie jest nawet argumentem.

    No nie jest bo bredzisz jak zwykle.

    > Jest stwierdzeniem faktu. Na dodatek nic w tym dziwnego, bo 2 rdzenie
    > i taktowanie 1 GHz nie da tyle, ile da 1 rdzeń i taktowanie 2 GHz, co
    > jest oczywiste tak, jak oczywistym jest porównywanie podobnych procesorów.
    > (nie zaś GPU i z CPU czy CPU i86 i ARM)

    To pokaż to w wynikach a nie "bo marcin powiedział" jak zawsze bredzisz
    i nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > Rozmowa z Tobą przypomina dawne (sprzed 30 lat) odkrycia, kiedy to ludzie
    > dowiadywali się o tym, że obok pojemności dysku jest też szybkość transferu
    > wewnętrznego i zewnętrznego oraz czas dostępu a procesor może mieć różne
    > poziomy keszowania i różne algorytmy korzystania z tego keszowania...

    I jak zawsze piszesz coś co nie ma wspólnego z tematem ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl