  • Data: 2014-08-01 12:28:56
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" 53da8834$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Im wyższa cena urządzenia tym przeważnie wyższa dbałość sprzedającego o klienta.

    Netbook Acera -- kosztował mało, ale
    serwis zadbał o mnie lepiej niż bardzo dobre.

    Serwis Fujitsu-Siemensa bardzo dobrze zadbał, choć notebook był tani.

    > Oczywiście losowo moze się okazać, że sprzęt za 300 zł będzie bardziej bezawaryjny
    niż ten za 5.000 zł. Czasem warto
    > przekalkulować, czy bardziej opłaca się kupić coś za 300 zł i zmieniać co chwilę
    albo dopłacać do remontu, czy za 5.000 zł i mieć
    > przez wiele lat. Ale masz rację, ze to jedynie można rozpatrywać w kategoriach
    prawdopodobieństwa.

    Nie wiem, jak remontować telefon. Ja remontuje
    bezpłatnie -- wgrywając lepsze aplikacje. ;)

    > Przykładowo jest kilku producentów odbiorników GPS. I rzuć okiem na ALLEGRO. W
    chwili obecnej na wtórnym rynku można tam kupić
    > odbiorniki firmy GARMIN. Działają. Ludzie je wymieniają, bo reprezentują poziom
    techniki sprzed 10 lat,

    Ludzie ten poziom reprezentują, czy odbiorniki?

    > a świat poszedł do przodu w standardach, ale działają. Znajdź mi używany odbiornik
    z tych kupywanych za grosze w Biedronkach.
    > Ręcznego eTrex'a używałem przez 10 lat i wymieniłem na nowszy model, bo był problem
    z koniecznoscią posiadania portu COM do
    > wymiany danych oraz wgrywania map kawałkami, bo miał pamięć 8 MB. Ale do końca
    doskonale działał. A mnóstwo jest opisów tych
    > MioMio, czy innych tanich odbiorników, co to im sie oprogramowanie rozsypuje po
    kilku miesiącach.

    Nie interesują mnie odbiorniki GPS. Wole telefony z odbiornikami GPS.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'