    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Date: Fri, 01 Aug 2014 09:17:13 +0200

    > "Chris" lraren$k74$...@n...news.atman.pl

    > Akurat potrzebuję co najmniej 2 sprzętów -- tabletu i telefonu.

    A co to ma wspólnego ze rumunisz na sprzęcie bo szkoda ci kasy na coś
    dobrego ?

    > "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    No i ???

    > Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
    > tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

    Był i jest tanim telefonem ...

    > Moim zdaniem Overmaxa trudno nazwać słabym od strony parametrów
    > i wyposażenia. Monstrualna bateria starcza na 5 godzin pracy z 3G
    > i GPSem -- Overmaxa trudno rozładować do końca. Zapewne jest to
    > także efektem ciemnego świecenia, ale Monster grzeje się mocno
    > także po wyłączeniu ekranu, zaś Overmax jest zimny. Overmax nie
    > jest podrapany (mam na myśli ekran) zaś Monster -- jest, choć
    > raczej nie szanuje Overmaxa. :)

    Kupuj dalej chińczyki to dalej będziesz trollował na forum że nie
    dostałeś zniżki na wakacje ...

    > Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
    > go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

    Jak to tanie chińczyki ...

    > Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

    Jakoś nie widzę tego :)

    > Życzyłbym sobie:
    >
    > -- szybkiego tabletu rozmiaru 12 cali o bardzo jasnym
    > ekranie i braku podziału na ,,pamięć wewnętrzną''
    > i ,,nośnik USB''
    >
    > -- podobnego telefonu wielkości około 6 cali

    Poszukaj czegoś firmowego, wybór jest dość spory.

    > To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
    > sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

    Nie kupisz bo nie dają zniżek na wakacje ...

    > Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
    > 32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
    > i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

    Ty chociaż wiesz jacy producenci produkują szybkie podzespoły i dobre ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl