  • 11. Data: 2013-12-22 18:28:59
    Temat: Re: Połączenie sygnału z kablówki z anteną
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-22 13:25, w.mak%g...@g...com pisze:
    > W warszawskiej sieci UPC wszystkie programy z naziemnej cyfrówki są retransmitowane
    free w standardzie DVB-C.
    > Telewizor z tunerem DVB-C odbiera je bez modułu dostępu i karty

    Tylko że to jest promocja i nie wiadomo na jak długo. Oddzielny tuner z
    dvb-c to pewnie ze 300zł. Wybrałem dvb-t + antena na balkonie i mam na
    dowolnej liczbie odbiorników. :-)

  • 12. Data: 2013-12-22 21:13:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Frez" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ktoś ma receptę, jak połączyć oba źródła,żeby dało się odbierać na TV MUXy
    > i kablówkę?

    Chińscy uczeni już dawno rozwiązali ten problem:

    http://www.dipol.com.pl/przelacznik_axing_spu_6-02_d
    vb-t_-_catv_R85249.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2013-12-22 21:19:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Żywcem to nawet nie ma możliwości technicznych. Bo samo transkodowanie
    > DVB-T>DBV-C spowoduje, że to będzie trochę co innego.

    Oczywiście, że można. Chyba najtańsze profesjonalne rozwiązanie:

    http://www.dipol.com.pl/transmodulator_cofdm-cofdm_d
    vb-t_ttx311_terra_R81714.htm

    > Inna rzecz, że własciwie powinno się zabronić już spółdzielniom
    > podpisywania umów z kablówkami z ofertą zamiast AZARTów. (często zwane
    > tzw.
    > abonamentami socjalnymi).
    > Pierwsza rzecz, że to się zazwyczaj sporo różniło jakościowo (np. brak
    > stereo), ale bardziej istotne własnie jest kodowanie. W analogu nie wyślą
    > HD, a odbiorniki TV z dekoderami DVB-C są znacznie trudniej dostępne i
    > droższe niż z DVB-T

    Jak rok temu robiłem rozeznanie na rynku TV, to odniosłem wrażenie, że
    odbiorniki bez DVB-C były w zdecydowanej mniejszości. Ale i tak najprościej
    jest wpuścić w kabel DVB-T.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2013-12-22 21:42:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 21:19:13 +0100, yabba napisał(a):

    > Jak rok temu robiłem rozeznanie na rynku TV, to odniosłem wrażenie, że
    > odbiorniki bez DVB-C były w zdecydowanej mniejszości. Ale i tak najprościej
    > jest wpuścić w kabel DVB-T.

    W sumie nie chodzi o to, czy jest ich dużo, czy mało. W zasadzie chodzi o
    to, że to będą te najtańsze na rynku. Czyli ludzie którym spółdzielnia
    odmawia zgody na montaż anten indywidualnych (o ile pamiętam, to w świetle
    orzecznictwa nielegalnie) oferując w zamian socjalny w kablówce, są
    zmuszeni do zakupu droższych modeli

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2013-12-23 19:26:25
    Od: Frez <f...@g...com>

    > Chińscy uczeni już dawno rozwiązali ten problem:
    >
    > http://www.dipol.com.pl/przelacznik_axing_spu_6-02_d
    vb-t_-_catv_R85249.htm

    > Nooo, rzeczywiście!
    Nie rozumiem tylko, jak to jest z tym +5V na wejściu przełącznika. TV go
    dostarcza? Jak to wyzwolić w telewizorze?
    Ma to być w zasadzie bezobsługowe.....

  • 16. Data: 2014-02-21 17:28:59
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2013-12-21 20:23, Frez pisze:
    > Ktoś ma receptę, jak połączyć oba źródła,żeby dało się odbierać na TV
    > MUXy i kablówkę?
    I se poradziłem: kupiłem elektroniczny przełącznik na pilota i jest git.

  • 17. Data: 2014-02-21 19:08:46
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.02.2014 17:28, Frez wrote:
    > I se poradziłem: kupiłem elektroniczny przełącznik na pilota i jest git.

    Daj link do przelacznika.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 18. Data: 2014-02-22 18:07:01
    Od: Frez <f...@g...com>

    > Daj link do przelacznika.

    http://www.dipol.com.pl/przelacznik_tv_kablowa-dvb-t
    _mst-01_sterowany_pilotem_E2024.htm

  • 19. Data: 2014-02-22 18:16:19
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.02.2014 18:07, Frez wrote:

    > http://www.dipol.com.pl/przelacznik_tv_kablowa-dvb-t
    _mst-01_sterowany_pilotem_E2024.htm

    Podziekowal :D

    Dobrze sie sprawdza?

  • 20. Data: 2014-02-22 22:13:05
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-02-22 18:16, hikikomorisan pisze:

    _mst-01_sterowany_pilotem_E2024.htm

    > Podziekowal :D
    >
    > Dobrze sie sprawdza?
    Taaaa. Klik przez około 3-4 sek mało używanym klawiszem pilota i
    przełącza.Ledy meldują co jest aktualnie włączone.