  • 1. Data: 2013-12-13 00:40:08
    Temat: Tak chce zeby się zmieniło apel do koegów sdtv
    Od: Jacek Tusuński <s...@i...pl>

    14 grudnia to dla mnie bardzo symboliczna data
    wtedy a była to również sobota godzina 18:30
    od 16 mój admin podłączał mnie do sieci
    do internetu
    i wtedy o 18:30 otworzyłem 1 stronę w moim internecie
    dla ciekawych był to onet.pl

    Wiem że szalałem ,wygłupiałem się
    robiłem z siebie pośniewisko
    i inne rzeczy
    mineło 11 lat
    dość nauki dość szkolenia
    Zwracam się z apelem do kolegów z sdtv
    Do Rainera ,Wizarda ,Gamci ,Czornego
    słowem całej administacji sdtv

    Dajcie mi jeszcze jedną sznse
    wyzerujcie moje liczniki
    chce wszystko zacząć od nowa
    11 lat nauki dostawania w kości
    wyśmiewania się z zemnie
    i innych rzeczy
    koledzy chce zacząć wszystko od począntku
    niech 14 lub 15 albo 16 Grudnia
    stanie się poczantkiem nowego okresu
    nowego ery sdtv

    Pozdrawiam
    Jacek

    Sory za błędy
    ale pisze to w wielkich nerwach

  • 2. Data: 2013-12-13 14:44:00
    Temat: Re: Tak chce zeby się zmieniło apel do koegów sdtv
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13-12-2013 00:40, Jacek Tusuński pisze:
> [...]
    > wyśmiewania się z zemnie
    > i innych rzeczy
    > koledzy chce zacząć wszystko od począntku

    a co z fuzja?

  • 3. Data: 2013-12-13 19:48:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *K* napisał(-a):

    > a co z fuzja?

    to nie jest szpan
    ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-12-13 20:42:20
    Od: Jacek Tusuński <s...@i...pl>

  • 5. Data: 2013-12-13 20:51:20
    Od: Jacek Tusuński <s...@i...pl>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 14:44:00 UTC+1 użytkownik K napisał:

    > a co z fuzja?
    Trudno pisać w tym usenecie
    co do fuzji
    temat tabuł
    ale jak się nic nie zmieni moze się dowiemy prawdy
    ja o to sie postaram

  • 6. Data: 2013-12-14 22:00:07
    Od: Jacek Tusuński <s...@i...pl>

    Jesli są informatorzy