    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Połączenie LCD z PCB za pomocą "gumki przewodzącej"?
    Date: Thu, 08 Oct 2009 16:01:03 +0200

    Bodzio SE schrieb:
    > /Witam. /
    > /Poszukuje firmy, producenta, badz sklepu, gdzie dostane tzw "gumki
    > przewodzace" do polaczen LCD z PCB. Czy ktos wie, gdzie takie cos mozna
    > dostac? Najlepiej z metra ciete. W Gdansku w zadnym sklepie
    > elektronicznym nie ma nawet gotowych pod rozne LCD, ani w firmie Satel
    > nie produkuja czegos takiego.No i najgorsze nikt nic nie wie. Jedyne
    > narazie rozwiazanie, to zdemontowac z innego uzadzenia, ktore posiada
    > LCD, lecz koszt urzadzenia nie pokryje kosztow renowacyjnych... a nie
> [...]

    Nie pisz w HTML-u.

    Fachowa, przynajmniej po angielsku, to elastomer(ic) connector. Tylko
    one są robione pod końkretne zamówienia. Różnią się grubością,
    szerokością, wysokością etc. Chyba, że możesz podpasować któreś z
    telefonów. Do Nokii sprzedają takowe za kilka EUR. Jak potrzebujesz tego
    więcej, to możesz zastukać do producentów, może przyślą ci próbki i coś
    dobierzesz z ich standartów. Z tego co wiem większość producentów
    sprzedaje bezpośrednio, bez dystrybutorów i czasami też w małych
    ilościach (znaczy liczone w dziesiątkach metrów lub stóp, a nie
    kilometrach czy milach ;-)).
    Tu np. możesz zamówić co chcesz, od 25000 sztuk:
    http://www.elitesales.com/quote.htm
    a tu ło od 1000 sztuk:
    http://www.alibaba.com/product-gs/230500409/conducti
    ve_connector_elastomer_connector.html