  • Data: 2009-10-08 14:01:10
    Temat: Re: Połączenie LCD z PCB za pomocą "gumki przewodz ącej"?
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-08 15:44:51 +0200, "Bodzio SE" <b...@v...pl> said:

    > To co pokazalem to efekt jaki uzyskalem bez gumek.

    Ile tam masz mm na wysokość? Nie widziałem gumek wyższych niż 8-10mm,
    ze względów mechanicznych. Nie twierdzę że nie ma, bo zaraz ktoś
    wyskoczy że są. Tyle że jest to zbyt giętkie, żeby stosować powszechnie
    bez dodatkowych komplikacji. Jak dłuższy dystans, to taśmy się stosuje.
    Przyklejane.

    > Ze wzgledu na duza ilosc sciezek na malej powierzchni nie sa zbyt
    > elastyczne by dociskac sie nierownomiernie do szkla.Przed reanimacja
    > wygladalo tak, ze producent przykleil sciezki do PCB i LCD..

    No to jak je oderwałeś, to masz po ptokach... czyli to co widać.

    > teraz chcialbym wykorzystac technologie z "gumka" do takiego polaczenia.

    Może być już musztarda po obiedzie, jeśli uszkodziłeś gdzieniegdzie
    metalizację od szkła...

    --
    DJ