  • 11. Data: 2010-04-17 21:58:25
    Temat: Re: Połączenie
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:10, fs pisze:

    > Połaczenie kosztuje tyle ile w cenniku używanej taryfy
    > http://tinyurl.com/y56kvyv
    > 2,85 za minutę ?

    W cenniku abonament Nowy Twój Plan jest 0,75 zł za minutę. Naliczyli mi
    (1,66 zł) za te 35 sekund więcej niż za jakąś videorozmowę.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-04-17 21:59:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Zaraz Ci podam dane z bilingu (dzisiejsze połączenie):
    > Jednostka Ilość data i godzina połączenia Koszt numer/nazwa Operacja Sieć
    > min 0:35 2010.04.17 21:15 0,00 Teresa Sieć Polkomtel

    Ale tu koszt jest zero, więc o co Ci chodzi?

  • 13. Data: 2010-04-17 22:01:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:12, Czarek pisze:

    > No wiesz, pytanie "z księżyca" to może ona tam przebywa i tyle roaming
    > kosztuje? ;-)

    Przecież wkleiłam ten kawałek bilingu, czyli to połączenie.
    Ze 150 zł, które miałam na koncie zdjęli mi za to połączenie 1,66 zł (za
    35 sekund).

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-04-17 22:08:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 22:42, Piotr M pisze:

    > Dodaje jak zawsze uśmiechu i sympatycznej nuty w usenecie :)
    > Już wcześniej zastanawiałem się nad jej wyjątkowo łatwym i bezpośrednim
    > wyrażaniu swoich myśli za pomocą tekstu.

    Tak łatwo to mi się nie pisze. Nie mam niestety daru wyrażania swoich
    myśli w piśmie :-(
    Coś mi się zdaje, że Cię znam od lat, że nie raz rozmawialiśmy ze sobą w
    usenecie , ale zmieniłeś nicka. Piotr Maj.....i, prawda? Czy nie?

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-04-17 22:12:20
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:59, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ale tu koszt jest zero, więc o co Ci chodzi?

    A cóż może wiedzieć osoba, która nie ma abonamentu i pieniędzy na koncie
    w ramach abonamentu (ja mam 75 zł).

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-04-17 22:30:30
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Animka pisze:

    > W cenniku abonament Nowy Twój Plan jest 0,75 zł za minutę. Naliczyli mi
    > (1,66 zł) za te 35 sekund więcej niż za jakąś videorozmowę.

    a w prepaidzie Orange ( i konkurencji również) jest stawka 29 groszy.
    Tym którzy podpisali wieloletnie umowy gratulujemy wyboru...

    ToMasz

  • 17. Data: 2010-04-17 22:52:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:34, Piotr M pisze:

    > Niestety muszę niemile rozczarować, nie Piotr Maj.....i
    > Ale faktem jest, że coś tam kiedyś nie raz wymieniliśmy kilka zdań :)

    Mam nadzieję, że się nie kłóciliśmy? :-)
    Mam jeszcze super sąsiada Piotra, ale on jest tajemniczy, a ja się go
    nie dopytuję jakiego ma nicka :-) Nie raz mi pomagał przy wymianie czy
    dodawaniu sprzętu w komputerze :-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-04-17 22:56:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > a w prepaidzie Orange ( i konkurencji również) jest stawka 29 groszy.
    > Tym którzy podpisali wieloletnie umowy gratulujemy wyboru...

    A dziękuję, dziękuję...
    To kiedy u was zejdzie do tych 15 groszy, które ja mam od ponad roku?
    Zdążycie przed końcem cyrografu? Bo już niewiele czasu wam zostało ;->

    JoteR

  • 19. Data: 2010-04-18 06:06:39
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 18 Kwi, 00:56, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > A dziękuję, dziękuję...
    > To kiedy u was zejdzie do tych 15 groszy, które ja mam od ponad roku?
    No to sie pochwal, gdzie ToMasz :-)

  • 20. Data: 2010-04-18 06:07:46
    Od: Janeo <j...@g...com>