  • 31. Data: 2010-04-18 16:11:46
    Temat: Re: Połączenie
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-18 17:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.wp.pl ...

    > nie, to było jasne dla kazdego, kto umie czytac.

    Mnie twoje zdanie na jakikolwiek temat nie interesuje.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-04-18 17:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.wp.pl ...

    > Mnie twoje zdanie na jakikolwiek temat nie interesuje.

    ale zdajesz sobie, ze jestes na grupie dyskusyjnej i moja odpowiedz jest
    tylko w jakiejs czesci skierowana do ciebie?

  • 33. Data: 2010-04-18 17:34:57
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Animka pisze:

    > Widzisz, Ty masz abonament za 15 zł, a ja w Orange za 55 zł, więc jestem
    > raczej poszkodowana.

    no ale kto za ciebie podpisywał umowę? Trzeba było "przejść" na
    prepaida, i albo dzwonić w orange po 0.06grosza/minute albo wiać do Play

    ToMasz

  • 34. Data: 2010-04-18 20:09:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 17:00:11 +0000, Budzik napisał(a):

    > ale zdajesz sobie, ze jestes na grupie dyskusyjnej i moja odpowiedz jest
    > tylko w jakiejs czesci skierowana do ciebie?

    Jakbyś nie wiedział: to jest standardowa odpowiedź Animki ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 35. Data: 2010-04-19 08:36:53
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 18 Kwi, 10:55, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > "Janeo" napisa :

    > Jak to gdzie? W abonamencie oczywiscie.
    Lepiej przestan tutaj truc.
    Ja tez potrafie wykupic abonament 300-zlotowy na przyklad.

  • 36. Data: 2010-04-19 13:18:01
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 18-04-2010 o 15:08:26 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał:

    > Czy zawierając taką umowę trzeba pokazać dokumenty, że się firmę jakąś
    > prowadzi?

    nie, ale trzeba unieść do góry lewą dłoń, wyprostować dwa palce
    (wskazujący i środkowy) i następnie złożyć przyrzeczenie, że ma się firmę.
    Orange wymaga jeszcze dania słowa harcerza.

    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 37. Data: 2010-04-19 14:26:58
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "jooseff" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (wskazujący i środkowy) i następnie złożyć przyrzeczenie, że ma się firmę.
    > Orange wymaga jeszcze dania słowa harcerza.

    plej też wymaga słowa harcerza, chyba że się ma paszport polsatu, wtedy
    wystarczy ksero :)

  • 38. Data: 2010-04-19 14:31:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-19 15:18, jooseff pisze:

    > nie, ale trzeba unieść do góry lewą dłoń, wyprostować dwa palce
    > (wskazujący i środkowy) i następnie złożyć przyrzeczenie, że ma się firmę.
    > Orange wymaga jeszcze dania słowa harcerza.

    No to pewnie dużo ludzi bierze abonament/podpisuje umowę na firmę, bo to
    jest wielce korzystniejsze.

    --
    animka

  • 39. Data: 2010-04-19 15:31:36
    Temat: Re: Polaczenie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Janeo" napisal:

    > Lepiej przestan tutaj truc.

    Grzeczniej, grzasiu.

    > Ja tez potrafie wykupic abonament 300-zlotowy na przyklad.

    Kazdy idiota to potrafi, wiec zapewne i ty tez. Niewiele wiecej inteligencji
    potrzeba, zeby odszukac w archiwum grupy moje wyliczenia kosztu za minute w
    moim aktualnym abonamencie, ale jak widac i ta prosta czynnosc cie
    przerasta, wiec pozostajea ci tylko grubianstwa.

    JoteR