  • 1. Data: 2010-04-17 20:42:19
    Temat: Re: Połączenie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-04-2010 o 00:09:26 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Cała Animka... ;-)

    Dodaje jak zawsze uśmiechu i sympatycznej nuty w usenecie :)
    Już wcześniej zastanawiałem się nad jej wyjątkowo łatwym i bezpośrednim
    wyrażaniu swoich myśli za pomocą tekstu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-17 21:04:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-04-17 22:59, Animka napisał/a:
    > Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)?
    > Bo mnie naliczyli 1,66 za 35 sekund.

    No tak... Animka... i wszystko jasne ;-)

    Nie ma takiej sieci a tym bardziej takiego zestawienia operator + sieć,
    które podałaś.
    Nawet nie wiesz do kogo dzwonisz a pytasz się o koszt?

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-04-17 21:09:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

    > Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
    > naliczyli 1,66 za 35 sekund.

    Cała Animka... ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 5. Data: 2010-04-17 21:10:14
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)?
    > Bo mnie naliczyli 1,66 za 35 sekund.

    Polkomtel Spółka Akcyjna - polskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne z
    siedzibą w Warszawie, operator sieci telefonii komórkowej Plus, właściciel
    marek Simplus, Sami Swoi i 36.6 (GSM 900/1800 MHz, UMTS 2100MHz).

    Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o. (PTC) - operator sieci telefonii
    komórkowej GSM 900/1800 oraz UMTS
    PTC świadczy swoje usługi pod markami:
    Era - usługi postpaid i prepaid
    Era Tak Tak - marka prepaid
    Heyah - marka prepaid

    Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. jest operatorem dwóch sieci
    telefonii komórkowej:
    cyfrowej Orange (GSM 900/1800, UMTS 2100MHz, CDMA2000 450 MHz (tylko dane))
    analogowej Centertel (NMT 450i)

    Połaczenie kosztuje tyle ile w cenniku używanej taryfy
    http://tinyurl.com/y56kvyv
    2,85 za minutę ?

  • 6. Data: 2010-04-17 21:12:34
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-04-17 23:09, Olgierd napisał/a:

    > Cała Animka... ;-)

    No wiesz, pytanie "z księżyca" to może ona tam przebywa i tyle roaming
    kosztuje? ;-)

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2010-04-17 21:34:48
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-04-2010 o 01:08:57 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Coś mi się zdaje, że Cię znam od lat, że nie raz rozmawialiśmy ze sobą w
    > usenecie , ale zmieniłeś nicka. Piotr Maj.....i, prawda? Czy nie?

    Niestety muszę niemile rozczarować, nie Piotr Maj.....i
    Ale faktem jest, że coś tam kiedyś nie raz wymieniliśmy kilka zdań :)

  • 8. Data: 2010-04-17 21:43:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:04, Czarek pisze:

    > No tak... Animka... i wszystko jasne ;-)
    >
    > Nie ma takiej sieci a tym bardziej takiego zestawienia operator + sieć,
    > które podałaś.
    > Nawet nie wiesz do kogo dzwonisz a pytasz się o koszt?

    Zaraz Ci podam dane z bilingu (dzisiejsze połączenie):
    Jednostka Ilość data i godzina połączenia Koszt numer/nazwa Operacja
    Sieć
    min 0:35 2010.04.17 21:15 0,00 Teresa Sieć Polkomtel

    A ja dzwonilam do Ery. Moja koleżanka jest w Erze. Skąd ta Orange
    wytrzasnęła Polkomtel?
    W tym nowym okresie rozliczeniowym to było moje pierwsze połączenie i
    przy okazji sprawdzilam ile mi zeszło z konta za to połączenie.
    Moje pytanie było inne: Ile kosztuje minuta połączenia do Ery.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-04-17 21:45:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:09, Olgierd pisze:

    > Cała Animka... ;-)

    Cały Olgierdzie o co chodzi? :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-04-17 21:52:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:10, fs pisze:

> [...]
    > analogowej Centertel (NMT 450i)
    >

    > Połaczenie kosztuje tyle ile w cenniku używanej taryfy

    Jesteś kochany, dziękuję :-)
    Celowo napisałam Polkomtel (Era), bo nie byłam pewna czy ten Polkomtel
    to na pewno Era. W takim razie ta moja koleżanka jest już w Plusie.
    Dlaczego minuta połączenia do Plusa jest taka droga? Jeszcze nie
    sprawdziłam tego cennika, zaraz sprawdzę.

    --
    animka