  • 1. Data: 2010-04-17 20:41:11
    Temat: Co wybrać: Nokia 2330 vs 2730
    Od: Adam <e...@g...com>

    Witam,

    Zastanawiam się jaką komórkę wybrać.
    Kryteria mam dość proste:

    -Primo BATERIA (zarówno czas czuwania jak i rozmowy)
    -Secundo wygodna klawiatura do pisania SMSów

    No i ewentualnie brak denerwujących wad typu głośnik nadający wszędzie
    oprócz do ucha (jak np. w 1661). Po za tym nie mam więcej wymogów (3G/
    Symbiany i tego typu są nie istotne).

    Szukając trochę znalazłem dwa modele które by mi odpowiadały: Nokia
    2330 i 2730 (classic).

    Który z nich jest wart polecenie? A możne macie jakieś inne
    propozycje?

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc!
    Pozdrawiam
    Adam