  • 1. Data: 2010-04-17 20:45:58
    Temat: Orange - Zabrali mi pieniądze.
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Zaczął się nowy okres rozliczeniowy i zajrzałam na Orange-Online
    sprawdzić czy "forsy" jest tyle samo co dzień wcześniej, czyli w
    ostatnim dniu rozliczeniowym. Było 104 zł, a na nowy miesiąc przenieśli
    mi tylko 75 zł (do tego doszło 75 zł na ten okres rozliczeniowy). No i
    sprawdziły się moje obawy, że mi coś zginie. Zginęło mi 29 zł.
    Zadzwoniłam do konsultanta i on mi wytłumaczył, że już 2 miesiące
    minęły, po 2-ch m-cach pieniądze przepadają. Jakie to chamskie ze strony
    Orange. Najpierw zamieniłam punkty Profit na pieniądze, nie szalałam z
    rozmowami, a oni sobie odebrali i mają gdzieś, że to były pieniądze za
    moje punkty Profit.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-04-17 20:52:36
    Temat: Re: Orange - Zabrali mi pieniądze.
    Od: mostlycloudy <m...@g...pl>

    On 2010-04-17 22:45:58 +0200, Animka said:

> [...]
    > mi tylko 75 zł (do tego doszło 75 zł na ten okres rozliczeniowy). No i
    > sprawdziły się moje obawy, że mi coś zginie. Zginęło mi 29 zł.

    No i?

    > Jakie to chamskie ze strony Orange.

    Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

  • 3. Data: 2010-04-17 21:10:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:52:36 +0200, mostlycloudy napisał(a):

    > Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

    Cała Animka ;-)
    Dodam, że telefon w tej sieci to ona ma od ładnych paru lat pewnie.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 4. Data: 2010-04-17 21:14:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 22:52, mostlycloudy pisze:

    > Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

    Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-04-17 21:17:04
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-04-17 22:52, mostlycloudy pisze:

    > Jakie to bezmyślne ze strony abonentów, że regulaminów nie czytają.

    >Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

    Mają.
    Czy Pani masz prawo zmienić operatora na lepszego ?

  • 6. Data: 2010-04-17 21:31:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:10, Olgierd pisze:

    > Cała Animka ;-)
    > Dodam, że telefon w tej sieci to ona ma od ładnych paru lat pewnie.

    Od 2000 roku, czyli 10 lat!
    Ale sytuację z zakończeniem Profitu i zamianę punktów na pieniądze to
    pierwszy raz.

    Chyba ucieknę do Playa po zakończeniu umowy.

    Już do mnie dzwonili jakiś m-c temu z Orange i w nagrodę "za dobre
    sprawowanie" i zaproponowali mi drugi telefon - Viewty z bardzo
    korzystną ofertą! Słucham i słucham co ta pani gada i wiedziałam, że za
    chwilę ta bajka może się okazać faktem...no i tak się stało! Chcieli mi
    wlepić drugi telefon z drugim abonamentam do płacenia.
    Powiedziałam jej ze śmiechem, że to już szczyt szczytów i podziękowałam.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-04-17 21:36:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-17 23:17, fs pisze:

    > Mają.
    > Czy Pani masz prawo zmienić operatora na lepszego ?

    Mam i to zrobię jak mi się 2,5 roczna umowa skończy. Musze jeszcze
    sprawdzić ile mi zostało do końca, bo nie pamiętam.
    Czy w Play-u będzie lepiej?

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-04-17 21:47:11
    Od: mostlycloudy <m...@g...pl>

    On 2010-04-17 23:14:45 +0200, Animka said:

    > Może masz rację, ale czy pieniądze za punkty Profit mają prawo zabierać?

    Przeczytaj regulaminy usług, z których korzystasz, a dowiesz się.

  • 9. Data: 2010-04-18 07:39:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 23:36:34 +0200, Animka napisał(a):

    > Mam i to zrobię jak mi się 2,5 roczna umowa skończy. Musze jeszcze
    > sprawdzić ile mi zostało do końca, bo nie pamiętam. Czy w Play-u będzie
    > lepiej?

    Tego nikt nie wie, ale spodziewamy się dalszych interesujących tematów na
    grupie ;-)

  • 10. Data: 2010-04-18 09:09:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Mam i to zrobię jak mi się 2,5 roczna umowa skończy. Musze jeszcze sprawdzić
    > ile mi zostało do końca, bo nie pamiętam.
    > Czy w Play-u będzie lepiej?

    Lepiej to może nie, ale na pewno ciekawiej dla nas. :)