    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <552cebb1$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <552d553b$0$2194$65785112@news.neostrada.pl> <mgjl0n$c3m$1@dont-email.me>
    <552d5bf6$0$2209$65785112@news.neostrada.pl> <mgjo66$peb$1@dont-email.me>
    <552d6bce$0$8373$65785112@news.neostrada.pl> <mgjqso$50c$1@dont-email.me>
    <552d75a9$0$15673$65785112@news.neostrada.pl>
    <mgjvs8$lsu$1@node2.news.atman.pl>
    <1ngeor9l70mim.1nxizwpy8efky$.dlg@40tude.net>
    <mgljch$9hb$1@node2.news.atman.pl>
    <552e6119$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <mglsac$k0g$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Date: Wed, 15 Apr 2015 16:44:19 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Może jednak każdy spoza Dolnego Śląska?

    Jesli ja nie wiem gdzie sa Budziska, to zakladam, ze wielu nie wie
    gdzie jest Kudowa.
    Ale Klodzko to sie na mapie rysuje, podobnie jak np Olsztyn, Elk,
    Suwalki ...

    >????

    Jak sobie kiedys zrobiles wycieczke do Kudowy, czy do Czech przez
    Kudowe, to wiesz :-)

    >Niby tak, a z naszej strony w Słonem.
    >To jest chyba część Kudowy - ale nie jestem pewien.

    Dawno temu kojarza nazwe Kudowa-Słone.
    Mysle ze sa polaczone, bo inaczej to by na drogowskazach pisało Słone
    :-P

    >I w Polsce dokładnie tak samo.
    >No chyba że coś się mocno pozmieniało od kiedy używam nawigacji i nie
    >bardzo patrzę na drogowskazy. ;-)

    Pozmienialo sie o tyle, ze przybylo skomplikowanych wezłów, i zeby
    skrecic w np prawo, to najpierw trzeba w lewo.
    A na drogowskazie to jak widziales - Lubawka i Kudowa :-)

    >Trudno to jest na Węgrzech.
    >Już 20 lat temu przez Budapeszt przejeżdżałem szukając znaków z
    >numerem drogi.
    >Wymiarów naszego numeru, ale bez ŻADNEGO drogowskazu.
    >Rezultat był taki, że nawet sam znak łatwo można było przeoczyć.

    Ja wtedy strasznie chcialem z dk88 przejechac w Gliwicach na dk 44.
    Jedzilem jak glupi po tych gliwicach we wszystkie strony i zadnego
    uzytecznego drogowskazu :-)

    Sląsk IMO byl wtedy fatalnie oznakowany. Teraz to nie wiem, bo
    nawigacja pokazuje gdzie zjechac z autostrady :-)

    >Jak ktoś skończył edukację na poziomie 3 klasy podstawówki to
    >faktycznie może mieć problem.
    >Po geografii jakoś mniej więcej wiedziałem gdzie leżą te miasta.

    Rzepin i Barlinek ? Sa w ogole podreczniku wymienione, w atlasie
    zaznaczone ?

    A Jedrzychowic mamy w kraju 4 co najmniej :-)

    J.