  • Data: 2015-04-15 16:24:15
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:

    > Moze Ty,

    Może jednak każdy spoza Dolnego Śląska?

    > przyznaj sie - kiedys specjalnie pojechales.

    ????

    > Hm, jedziemy do Pragi
    > https://www.google.pl/maps/@50.7995288,17.6752266,7z
    > https://www.google.pl/maps/@50.7433893,17.4313552,8z
    > https://www.google.pl/maps/@50.6224409,17.0179946,9z
    > https://www.google.pl/maps/@50.5941166,16.6025741,10
    > https://www.google.pl/maps/@50.4686316,16.5266998,11
    >
    > Brak Klodzka na powiekszeniu nr 8 jest ciekawy, ale granice przekraczamy w
    > Nachodzie :-)

    Niby tak, a z naszej strony w Słonem.
    To jest chyba część Kudowy - ale nie jestem pewien.

    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,29,17.5946045,51.0
    897230?l=4b6d62cf27db4226
    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,28,17.2705078,50.6
    250731?l=1d9a0420289564e6
    > http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,28,17.2705078,50.6
    250731?l=1d9a0420289564e6

    > Nie, kazdy nie :)

    Tambylców nie liczę z założenia, drogowych abnegatów również.

    > To ja chyba troche dluzej jezdze. Po Niemczech nie ma problemu - rzut oka
    > na mape, zapamietujemy kilka miejscowosci i jedziemy.
    > Po Francji tez nie ma problemu, choc trzeba znac drobny myk.

    I w Polsce dokładnie tak samo.
    No chyba że coś się mocno pozmieniało od kiedy używam nawigacji i nie bardzo
    patrzę na drogowskazy. ;-)

    > W Polsce niby podobnie, ale numery drog trudniej zapamietac. To juz nie
    > jest rzut oka, tylko spisywanie drog.

    Trudno to jest na Węgrzech.
    Już 20 lat temu przez Budapeszt przejeżdżałem szukając znaków z numerem
    drogi.
    Wymiarów naszego numeru, ale bez ŻADNEGO drogowskazu.
    Rezultat był taki, że nawet sam znak łatwo można było przeoczyć.

    > Teraz numery sa pieknie wypisane, tylko jak wiekszy wezel i w jedna strone
    > Rzepin a w druga Barlinek, to juz nie jest tak prosto :-)

    Jak ktoś skończył edukację na poziomie 3 klasy podstawówki to faktycznie
    może mieć problem.
    Po geografii jakoś mniej więcej wiedziałem gdzie leżą te miasta.