  • Data: 2015-04-15 22:54:45
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@4...n
    et...

    > Na kazdej :-)

    Sorry, ale nie znam takiej mapy, na której byłoby Kłodzko, a Kudowy nie.
    Chyba że to o plan miasta Ci chodzi.

    > Kotlina jest jednak klodzka, a nie kudowska :-P
    > I w szkole o niej ucza.

    I na pewno nie wspominają przy tej okazji o Kudowie?
    W mojej wspominali.

    > A jakbys sie wybieral do Kudowy, to bys raczej szybko zauwazyl ze
    > nalezy jechac do Klodzka.

    Z drogowskazów?
    Zresztą wcale do Kłodzka nie musisz jechać, bo ZTCP to omija się bokiem.
    Już nie mówiąc o tym, że na weekend listopadowy do Kudowy dojechałem nie
    jadąc w ogóle w kierunku Kłodzka (przez Góry Stołowe).

    > Ty bys wiedzal, podejrzewam ze przynajmniej 80% nie ma pojecia gdzie
    > jest Lubawka :-)

    Za to pewnie doskonale wiedzą, gdzie jest Bolków, Strzegom, Jawor czy
    Kamienna Góra na które Twoim zdaniem musiałyby wskazywać drogowskazy.
    Jak ktoś ma odrobinę oleju w głowie, to prędzej się dowie gdzie się kończy
    ta droga którą chce jechać, a nie wylistuje wszystkie wiochy po drodze.

    Właśnie o to chodziło.