  • Data: 2015-04-14 22:15:59
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: <5...@5...221559.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w
    <news:552d71c0$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>:

    > No ba, a kto by chcial zjezdzac z niebieskiej ? :-)

    [...]

    > W porzadku, o to wielkich pretensji nie mam. Choc moze zmylic.
    > Przeciez wiadomo, ze autostrady pod ratusz nie prowadza, to moze to
    > jest wlasnie ten wlasciwy zjazd na Legnice :-)

    To niech zjeżdża z niebieskiej skoro chce pod ratusz

    [...]

    > Predzej newsy zlikwiduja :-(

    Groźba? ;P

    > Teraz oczywiscie korzystam, ale dawniej wystarczyl rzut oka.

    Właśnie przyznałes sie do trollingu :)

    > Oczywiscie ze korzystam, skoro mam. Tylko ze u nas to w zasadzie
    > obowiazkowe.

    No patrz, stare przyzwyczajenia trzeba rugować, jazda na pamięć już "boli",
    jesteś zbyt stary by zmiany na bieżąco uwzględniać...

    > Nigdy nie wiem co zobacze na tablicy.
    > U siebie to jeszcze wiem gdzie jest Kudowa, gdzie Lubawka, gdzie
    > Jedrzychowice.

    Kłamiesz, znasz azymut, ale nie trasy samochodem... :P

    > Ale gdzies dalej ?
    > Numery drog ? fajnie, ale w prawo czy w lewo ? W prawo Lubawka, w lewo
    > Budzisko.

    Starzejesz sie J.F.

    > No nie, tak zle jeszcze nie jest ... jeszcze :-)

    Już jest...

    > Wczoraj jechalem :-P
    > Teraz to wystarczy 3 miesiace droga nie jechac, a tu nowa droga, nowy
    > wezel, nowe drogowskazy, na nowe, nieznane miejscowosci :-)

    No masz, jak tam pogoda w okolicach Białegostoku? ;P

    --
    'Tom N'