  • Data: 2015-04-15 08:19:05
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 20:24:43 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > no właśnie. I wracając do Twojego zdjęcia to ja tam widzę Warszawę i
    > Poznań. Pewnie mam halucynacje

    Nie masz. Tylko ze Warszawa i Poznan to jest jedna strona medalu, a
    stron tam jest z 5 :-)

    Jedziesz w przeciwna strone to juz nie jest tak dobrze.
    Chcesz jechac na Opole, a musisz wybierac kierunek Warszawa, Kudowa,
    Lubawka - taki tam test z geografii kraju tylko kto zna te wiochy.
    Katowice i Jedrzychowice raz sie pojawiaja, raz znikaja - co znikna to
    sie zastanawiasz - czy przegapiles zjazd ?

    No i jedz tu szybko :-)

    J.