  • Data: 2015-04-14 21:59:44
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F. w
> [...]

    5y,250.06h,66.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sPz8QKcSQ-t93eP
    XhKy51WA!2e0

    >Na niebieskim tle...

    No ba, a kto by chcial zjezdzac z niebieskiej ? :-)

    >I owszem, przed Dreznem, ale po drodze kilka kilometrów jeszcze,

    Nie martw sie - najpierw bede widzial Dresden, potem Chemnitz, potem
    Nurnberg ... dokladnie tam gdzie trzeba.

    >a z Wrocławia do Legnicy rzut beretem i jak ktoś chce do Legnicy
    >bezpośrednio to ma pokazane którędy.

    W porzadku, o to wielkich pretensji nie mam. Choc moze zmylic.
    Przeciez wiadomo, ze autostrady pod ratusz nie prowadza, to moze to
    jest wlasnie ten wlasciwy zjazd na Legnice :-)

    >Kiedy przestaniesz wstawiac spacje przed znak zapytania?

    Predzej newsy zlikwiduja :-(

    >Założę się o dychę, że potrafisz, bo korzystasz z nawigacji albo
    >dokładniej
    >się przygotowujesz do wycieczki, i nie jest to "rzut oka na mapę",

    Teraz oczywiscie korzystam, ale dawniej wystarczyl rzut oka.

    >a w "swoich" okolicach też korzystasz, tylko wstydzisz się przyznać,
    >i stąd
    >trolling...

    Oczywiscie ze korzystam, skoro mam. Tylko ze u nas to w zasadzie
    obowiazkowe.
    Nigdy nie wiem co zobacze na tablicy.
    U siebie to jeszcze wiem gdzie jest Kudowa, gdzie Lubawka, gdzie
    Jedrzychowice.
    Ale gdzies dalej ?
    Numery drog ? fajnie, ale w prawo czy w lewo ? W prawo Lubawka, w lewo
    Budzisko.
    No nie, tak zle jeszcze nie jest ... jeszcze :-)

    >Wiesz Jarek, już Twoje bajki o wyprawach drogą DK-8 już zostały
    >zweryfikowane i potwierdziłeś -- dawno nie (do)jechałeś...

    Wczoraj jechalem :-P

    >Chcesz napisać, że od dawna dupy nie ruszyłeś dalej niż 20km od
    >miejsca
    >stacjonowania w innych kierunkach?

    Teraz to wystarczy 3 miesiace droga nie jechac, a tu nowa droga, nowy
    wezel, nowe drogowskazy, na nowe, nieznane miejscowosci :-)

    J.