  • 371. Data: 2012-08-21 17:52:52
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 17:44, mt pisze:
    > Może zanim zaczniesz innych od złodziei wyzywać, to spójrz w lustro i
    > przestań udawać jedynego sprawiedliwego, bo to już się zaczyna żałosne
    > robić.

    Kamil ma rozmnożenie jaźni więc odpisałem w liczbie mnogiej.

    > Projekty za unijną kasę zrobione, "Jak dają to się bierze bo jak Ty nie
    > weźmiesz to weźmie ktoś inny", ale wszyscy inni dookoła kradną...

    Wiadomo kto kradnie - rząd. Ile afer wokół?
    Ludzie chcą po prostu żyć na jak najwyższym poziomie omijajać jak mogą
    te kretyńskie przepisy.

  • 372. Data: 2012-08-21 17:54:47
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 17:48, mt pisze:
    > Tylko nie będziesz mieć co inwestować. Ile razy można pisać, że w
    > pierwszym przypadku masz np. 3 tys. i w tym już jakieś ubezpieczenie
    > jest, w Twoim masz również 3 tys. i żadnego, więc jeżeli chcesz mieć
    > jakiekolwiek, to musisz sobie z tych 3 tys. odliczyć jeszcze.
    > A co do ubezpieczenia, śmieciowe nie śmieciowe, jak ulegniesz np.
    > wypadkowi i leci po Ciebie śmigłowiec służb ratownictwa medycznego, to
    > nikt Ci rachunku za to nie wystawia, bo byłbyś bankrutem do końca życia.

    A ile razy można pisać, że na wolnym rynku także jest rynek ubezpieczeń?
    Na co komu śmieciowe, pytam się.

  • 373. Data: 2012-08-21 17:55:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 16:52, quent wrote:

    > Kamil ma rozmnożenie jaźni więc odpisałem w liczbie mnogiej.

    Bo jest nas dwóch, jeden napycha worki, drugi drzwi pilnuje.

    > Wiadomo kto kradnie - rząd. Ile afer wokół?
    > Ludzie chcą po prostu żyć na jak najwyższym poziomie omijajać jak mogą
    > te kretyńskie przepisy.

    Większość ludzi po prostu żyje, zamiast jęczeć na grupie foto na takie
    tematy, moja ty mała, zakłamana płacząca dziewczynko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 374. Data: 2012-08-21 17:57:10
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    Masz najwidoczniej problem ze sobą.
    Ja, jak nie mam ochoty brać udziału w rozmowie to nie biorę.
    To łatwe, spróbuj! ;-)

  • 375. Data: 2012-08-21 17:58:15
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 17:52, kamil pisze:
    > Myślisz, że cokolwiek do niego dotrze? Z takich ludzi można się co
    > najwyżej ponabijać, rzeczową dyskusją tylko tracisz czas.

    mt da sobie radę, co się tak o niego martwisz? ;-)

  • 376. Data: 2012-08-21 18:00:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 16:57, quent wrote:
    > Masz najwidoczniej problem ze sobą.
    > Ja, jak nie mam ochoty brać udziału w rozmowie to nie biorę.
    > To łatwe, spróbuj! ;-)

    Taka zabawa ma mnie ominąć?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 377. Data: 2012-08-21 18:01:47
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 17:55, kamil pisze:
    > Większość ludzi po prostu żyje, zamiast jęczeć na grupie foto na takie
    > tematy, moja ty mała, zakłamana płacząca dziewczynko.

    To żyj, nie jęcz. Nie umiesz skorzystać z własnych rad?

  • 378. Data: 2012-08-21 18:03:23
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-21 17:54, quent pisze:

    > A ile razy można pisać, że na wolnym rynku także jest rynek ubezpieczeń?
    > Na co komu śmieciowe, pytam się.

    Ale prywatny rynek ubezpieczeń również po części korzysta z tego
    państwowego. Żaden prywatny ubezpieczyciel nie jest w stanie zaoferować
    np. kompletnego systemu ratownictwa z lotniczym i morskim włącznie i
    żeby ono było, to muszą być podatki na to. Prywatnie to se możesz mieć
    lekarza rodzinnego czy dentystę. Nawet poważna operacja już jest
    problemem przy prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym.

    --
    marcin

  • 379. Data: 2012-08-21 18:13:23
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-21 18:03, mt pisze:
> [...]
    > np. kompletnego systemu ratownictwa z lotniczym i morskim włącznie i
    > żeby ono było, to muszą być podatki na to.

    Niekoniecznie.
    Wszystkim może zając się firma prywatna.
    Sporo spraw powinno być przeniesionych na samorządy a nie sterowane
    centralnie przez państwo. Mogą być podatki na cele wspólne - loklne, jak
    np. ratownictwo górskie, jeśli społeczność danego regionu sobie tak zażyczy.
    Ale nie powinien na to płacić ktoś, kto mieszka nad morzem i w góry
    nigdy nie pojedzie.
    Jeśli akurat pojedzie raz na ruski mc. to sobe wykupuje ubezp. albo i nie...
    Poza tym podatki jeśli już powinny byc celowe a nie jak dziś - zbiera
    się do wielkiego gara i potem się zastanawiają komu dać, na co... po
    drodze oczywiście kradnie się ile wlezie, nie ma nad tym kontroli.

    > Prywatnie to se możesz mieć
    > lekarza rodzinnego czy dentystę.

    Otóż to... a nie z przymusowego NFZ

    > Nawet poważna operacja już jest
    > problemem przy prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym.

    Ale gdyby państwo wycofało się radykalnie z naszego życia to ludziom
    zostawałoby w kieszeni wiecej kasy. Ubezpieczać się można od cieżkich
    chorób tylko.

  • 380. Data: 2012-08-21 18:18:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2012 17:01, quent wrote:

    > To żyj, nie jęcz. Nie umiesz skorzystać z własnych rad?

    Mam takie hobby - wytykam braki w logice domorosłym liberałom.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net