  • 131. Data: 2012-08-13 19:46:58
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-13 19:36, PK pisze:
    > to idź na dobre studia i
    > zostań
    > ekspertem

    Wujek dobra rada? :-)

    > Liberalizm gospodarczy, o którym tak marzysz, polega na efektywności
    > jednostki. Gdyby każdy skupił się na swoim poziomie wykształcenia
    > i swoich efektach pracy, świat byłby rzeczywiście efektywny i ułożony
    > - tak jak w teoretycznych rozważaniach o liberalizmie.
    > Ale Ty nie zajmujesz się sobą. Koncentrujesz się na ideologii
    > i na wyjaśnianiu innym, że są głupi. Niczego w ten sposób nie
    > produkujesz, czyli nie dokładasz się do rozwoju, a jesteś wręcz
    > obciążeniem dla reszty.

    Reszta to jak rozumiem Ty ze swoimi wieloma jaźniami?

    > I błagam: kiedy stawiasz Korwina za wzór pamiętaj, że mówisz o człowieku
    > bez wykształcenia i bez zawodu, który niczego w życiu nie osiągnął.
    > Całe jego życie obraca się wokół wciskania zasłyszanej gdzieś ideologii,
    > w której się całkowicie pogrążył.

    Korwin za wzór? Ja? Gdzie?
    Masz zwidy, nie ćpaj.

    > Idź na ulicę i pogadaj z tym przeciętnym śmiertelnikiem.

    Wujek dobra rada w akcji!
    Tak się składa, że często to robię.

    > Żeby się tylko
    > nie okazało, że nie wyobraża sobie życia bez "darmowego" leczenia,
    > "darmowego" szkolnicta, zasiłków, zniżek na bilety itp.

    Nie ma czegoś takiego jak darmowe leczenie, edukacja.
    Idź na dobre studia, a może nawet nie studia - o tym, że z pośrednikiem
    jest zawsze drożej to wyczytasz w necie.

    > Istnieje taki ustrój polityczny, który stawia sobie za cel wciskanie
    > ludziom na siłę ideologii, która "jest dla nich najlepsza/zbawienna".
    > Jak się ten ustrój nazywał...? Hmm....

    Na siłę?
    To zły ustrój.
    Nie idź tą drogą!

  • 132. Data: 2012-08-13 19:47:11
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, August 13, 2012 1:26:42 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Wiesz... ja nie piszę tego wszystkiego dla Janka, czy Szymona.
    > Liczę, może naiwnie, na to, że może ktoś jeszcze czyta ale nie udziela się.
    > Gdyśmy dyskutowali jedynie we trójkę to dał bym sobie siana już po kilku
    > zdaniach.

    Uważaj - gość chorobliwie potrzebuje kompana. W tym konkretnym przypadku
    to chyba mało chlubna pozycja :)
    ------------------
    No i wiadac, ze potwierdza sie to co pisalem.
    Jesli nie jestes umyslowo ulomny, to powinienies zauwazyc, ze to ty najwiecej mi
    towarzyszysz w odpowiedziach na moje posty.
    Zreszta po to je tu umieszczam, zebys za kazdym zarem mogl sie sam osmieszyc,
    "wioskowy przyglupku".
    Mimo, ze pislalem ci o tym wiele razy, mimo ze wiele razy obiecywales swojemu
    kompanowi weszmirskiemu, ze juz wiecej nie bedziesz mi odpisywal, to twoja
    "mendalnosc" nie pozwala ci na to.
    Dzieki mnie, inni juz zaczeli cie rozpoznawac jako przyglupka.

    Slon.

  • 133. Data: 2012-08-13 19:48:04
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-13, quent <q...@b...gmail.kom> wrote:
    > Mnie chodzi np. o USA, UK, RFN za demokracji... całkiem niedawno.

    Czyli chodzi Ci o przykłady wygodne dla Twojej tezy.
    Zresztą znowu walisz gafy. USA stało na niewolnictwie, a UK
    na wykorzystywaniu swoich kolonii.
    RFN stał się potęgą przez wojnę, z której Niemcy wyszli pokonani, ale
    za to z najbardziej efektywną gospodarką tamtego okresu.

    Bład nie mniejszy popełniasz podpierając się Noblem kogoś piszącego
    o liberaliźmie, choć Nobli socjalistycznych było AFAIK więcej.
    Nobla nie dostaje się za światopogląd tylko za odkrycia i opisywanie
    zjawisk. W ekonomii (która jest dosyć lichą nauką), większość ludzi
    "wierzy" w to, czym się zajmuje, ale nagrody są za fakty, a nie za
    opinie.

    > Opierał się na prawie.
    > Sprawiedliwość jest jego pochodną.

    Odwrotnie. Prawo jest pochodną sprawiedliwości.

    pozdrawiam,
    PK

  • 134. Data: 2012-08-13 19:48:23
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-13 19:38, PK pisze:
    > Tobie to bym się radził zamknąć
    > pozdrawiam,

    To jest dopiero klasa!
    Eh lewacy...

  • 135. Data: 2012-08-13 19:55:14
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-13 19:48, PK pisze:

> [...]
    > opinie.

    > Odwrotnie. Prawo jest pochodną sprawiedliwości.

    Prawie wszystko na opak.
    Podaję przykłady bliskie czasowo celowo.
    Tak chyba lepiej, czyż nie?

    Niewolnictwo, kolonie...
    Po co tak daleko??

    RFN stał się potęgą potęgą przez wojnę którą przegrali - LOL bo inaczej
    nie da się tego skomentować.
    Hint - Erhardt.

    Nobli soc jest faktycznie więcej.
    Podpieram się noblistami innymi z racji uznawania ich poglądów za właściwe.

    Sprawiedliwość jest pochodną prawa, a nie odwrotnie.
    Z prostego powodu:
    Prawo definiuje sprawiedliwość.
    Sprawiedliwe = zgodne z prawem.
    TO jest def. sprawiedliwości najlepsza jaką znam.
    Znasz lepszą - przytocz.

  • 136. Data: 2012-08-13 20:02:52
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, August 13, 2012 1:19:55 PM UTC-4, quent wrote:

    W dniu 2012-08-13 19:14, Slon pisze:

> [...]

    Gdyśmy dyskutowali jedynie we trójkę to dał bym sobie siana już po kilku
    Poza tym to zostaje w archiwum a ludzie rożnych haseł szukają w necie ;-)
    -------------------

    Wiem.
    Podziwiam Cie tym bardziej, ze zebrala sie na tej grupie wyjatkowo imbecylna grupa
    kundli, ktore staraja sie zaszczekac kazdego, kto napisze troche prawdy o polactwie.
    Kazdego, kto potrafi cos zrobic w fotografii i jeszcze na tym zarobic.
    Czarek nie dal rady tutejszemu polactwu i przestal tu pisac.
    Kilku innych tez zrezygnowalo z tych samych powodow.
    Polactwo zwycieza i czuje sie dobrze.
    Polactwo nie czuje zarzenowania i jako sfora potrafi zajebac tych, ktorzy nie
    wytrzymaja ich szczekania.
    Najbardziej zas, polactwo dobiera sie do dupy tym wszystkim, ktorzy nierozmyslnie
    popieraja moje o nich poglady.
    Grupowe polactwo, wciaz daje sie jednak wciagac w dyskusje, ktore ich osmieszaja.
    Zwroc uwage chocby na ten watek, jakie ma wziecie.
    Ty stales sie tutaj ofiara polactwa, gdyz nie spodziewalem sie, ze ktokolwiek zechce
    sie polactwu przeciwstawic.
    Grupowe janki, zezra cie za to bez musztardy i bez przepitki.

    Slon

  • 137. Data: 2012-08-13 20:24:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 13 Aug 2012 17:13:07 GMT, PK wrote:

    > No więc jesteś szowinistą, konserwatystą i marzysz o przewrocie i władzy
    > wojska. Chcesz nam jeszcze powiedzieć coś ciekawego o sobie?

    A czy to: <5024ec9d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl> nie jest pieknym
    postem teoretyka wolnego rynku? ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 138. Data: 2012-08-13 20:31:11
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, August 13, 2012 1:38:39 PM UTC-4, PK wrote:

> [...]
    > nie były tak głupie.''
    > ------------
    >
    > Nie byly tak glupie, bo nie bylo tam tylu jankow muzykantow.
    > A ci, ktorzy nawet sie tam znalezli, mieli na tyle rozumu, zeby sie nie blaznic
    publicznymi wypowiedziami.
    > Wiem, ze do ciebie to nie dotrze i odpowiednich wnioskow z tego nie wyciagniesz.
    > Zawsze byles menda i takim pozostaniesz.
    > Ambicji nie masz za grosz, rzniesz glupa, nie zdajac sobie z tego sprawy.

    > Filozofujesz jak "wioskowy glupek", ktoremu wydaje sie, ze wszystko wie lepiej, bo
    przeciez z ta filozofia dobrze mu sie zyje, i wszystkim innym tez powinno byc z tym
    dobrze.

    > Oto polactwo w calej krasie.

    Tobie to bym się radził zamknąć i przed kolejną wypowiedzią nauczyć:
    1) języka polskiego,
    2) zasad cytowania na usenecie,
    3) tego, od czego zamierzasz zacząć kolejną wypowiedź, bo pewnie też nie
    masz o tym pojęcia.
    ----------------
    Trzeba byc polacka menda, zeby pisac to, co napisales, gdy jednoczesnie nie
    przeszkadza takiej mendzie, pisanie niejakiego Marka Dyjora.
    Przytocz mi chociaz 3 posty jego autorstwa, z ostatniego polrocza, w ktorych napisal
    poprawnie po Polsku.
    Jakos nie widzialem, zebys sie przy jego postach tak ekscytowal, mimo, ze pisze duzo
    wiecej i tylko jeden post postaral sie napisac w miare poprawnie, gdy zwracal uwage
    innemu, ze pisze niepoprawnie po Polsku.
    Reprezentujesz polactwo kurwa mac, w calej klrasie.
    Czego jednak wymagac od mend, waszego pokroju?

    Slon.

  • 139. Data: 2012-08-13 21:37:26
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-13, Slon <z...@g...com> wrote:

    Postanowiłem być miły i wymienię wszystkie błędy językowe, które
    zauważyłem w Twojej wypowiedzi. Oczywiście mogłem coś pominąć, bo nie
    jestem nawet polonistą, a Ty zasługujesz na opiekę solidnego
    językoznawcy (i jeszcze innego specjalisty...).
    Brak polskich znaków pomijam - może piszesz z koreańskiego więzienia
    i nie możesz przełączyć kodowania..

    > Trzeba byc polacka menda, zeby pisac to, co napisales, gdy jednoczesnie nie
    przeszkadza takiej mendzie, pisanie niejakiego Marka Dyjora.

    Zbędny przecinek. Poza tym zdanie wielokrotnie złożone z wtrąceniami
    - koszmarek (nie ostatni w tym poście).

    > Przytocz mi chociaz 3 posty jego autorstwa, z ostatniego polrocza, w ktorych
    napisal poprawnie po Polsku.

    Znowu zbędny przecinek. Poza tym "po polsku" - z małej litery.
    Z rzeczy mniej oczywistych: "przytoczyć Ci" to mogę beczkę śledzi.
    Wypowiedzi się po prostu "przytacza" (podobnie jest z "cytowaniem").
    Poza tym "które napisał" bądź "w których pisał".

    > Jakos nie widzialem, zebys sie przy jego postach tak ekscytowal, mimo, ze pisze
    duzo wiecej i tylko jeden post postaral sie napisac w miare poprawnie, gdy zwracal
    uwage innemu, ze pisze niepoprawnie po Polsku.

    Znów zbędny przecinek ("mimo że"). Ponownie "po polsku".

    > Reprezentujesz polactwo kurwa mac, w calej klrasie.

    A tu brakuje przecinka. Wiesz gdzie?

    > Czego jednak wymagac od mend, waszego pokroju?

    Mogłeś go wziąć stąd, bo ten znów jest niepotrzebny. Polecam pisać
    "Waszego", jeśli Cię to nie przerasta.

    pozdrawiam,
    PK

  • 140. Data: 2012-08-13 21:40:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > No toż przecież napisałem, że nie liczyłem na radykalne kroki w
    > przypadku PO ale przecież oni zamiast na północ (choćby tiptopkami)
    > gonią na południe!

    OK wskaż mi jakiś prawidziwie liberalny gospodarczo kraj... tylko nie
    wskazuj przypadkiem ameryki...

    > Jak to nie istnieje?
    > Nie dosyć, że istnieje, to jeszcze startowało to coś w wyborach!
    > Mam kompletnie w d..e kto zacznie wprowadzać w PL wolność gospodarczą.
    > Może być i SLD, które nawiasem mówiąc jest w gosp. mniej lewicowe niż
    > obecne PO.
    > Wiesz doskonale kto wprowadził wolnośc gosp. w 89roku. Gdyby nie psuć
    > tej ustawy z roku na rok, to dziś bylibyśmy w zupełnie innym miejscu.

    Mamy wolność godpodarcza i konkurencję i jest pelno debili którzy sie godzą
    robić za garnuszek ryżu, tylko ze za taką forsę uczciwy przedsiebiorca nie
    utrzyma rodziny.

    > Ja głosuje, o ile startują, na UPR albo Nową Prawicę... a jak nie
    > startują to głosuję na najmniej czerwonych jacy są dostępni.

    znaczy głosujesz na ludzi którzy sie jeszcze do władzy nie dorwali i jak sie
    jakimś cudem dorwą to będą musieli zrobić dużą wymianę kadr wszędzie... oni
    tyleż maja rodziny, dzieci szwagrów wujków, dziadków kochanki i kochanków.