    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Polactwo
    <jvu7r6$p60$1@news.task.gda.pl> <k02o24$rr$1@node1.news.atman.pl>
    <50258b53$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50289bf2$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028af49$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b0db$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b4d9$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b91c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028c48c$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028d24c$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0amsc$bih$1@mx1.internetia.pl>
    <5028e0e7$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028fddd$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <5029024c$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <50290557$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <50291c07$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <50292692$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <s...@l...localdomain>
    <a...@g...com>
    Date: 13 Aug 2012 19:37:26 GMT

    On 2012-08-13, Slon <z...@g...com> wrote:

    Postanowiłem być miły i wymienię wszystkie błędy językowe, które
    zauważyłem w Twojej wypowiedzi. Oczywiście mogłem coś pominąć, bo nie
    jestem nawet polonistą, a Ty zasługujesz na opiekę solidnego
    językoznawcy (i jeszcze innego specjalisty...).
    Brak polskich znaków pomijam - może piszesz z koreańskiego więzienia
    i nie możesz przełączyć kodowania..

    > Trzeba byc polacka menda, zeby pisac to, co napisales, gdy jednoczesnie nie
    przeszkadza takiej mendzie, pisanie niejakiego Marka Dyjora.

    Zbędny przecinek. Poza tym zdanie wielokrotnie złożone z wtrąceniami
    - koszmarek (nie ostatni w tym poście).

    > Przytocz mi chociaz 3 posty jego autorstwa, z ostatniego polrocza, w ktorych
    napisal poprawnie po Polsku.

    Znowu zbędny przecinek. Poza tym "po polsku" - z małej litery.
    Z rzeczy mniej oczywistych: "przytoczyć Ci" to mogę beczkę śledzi.
    Wypowiedzi się po prostu "przytacza" (podobnie jest z "cytowaniem").
    Poza tym "które napisał" bądź "w których pisał".

    > Jakos nie widzialem, zebys sie przy jego postach tak ekscytowal, mimo, ze pisze
    duzo wiecej i tylko jeden post postaral sie napisac w miare poprawnie, gdy zwracal
    uwage innemu, ze pisze niepoprawnie po Polsku.

    Znów zbędny przecinek ("mimo że"). Ponownie "po polsku".

    > Reprezentujesz polactwo kurwa mac, w calej klrasie.

    A tu brakuje przecinka. Wiesz gdzie?

    > Czego jednak wymagac od mend, waszego pokroju?

    Mogłeś go wziąć stąd, bo ten znów jest niepotrzebny. Polecam pisać
    "Waszego", jeśli Cię to nie przerasta.

    pozdrawiam,
    PK