  • Data: 2012-08-13 20:31:11
    Temat: Re: Polactwo
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, August 13, 2012 1:38:39 PM UTC-4, PK wrote:

> [...]
    > nie były tak głupie.''
    > ------------
    >
    > Nie byly tak glupie, bo nie bylo tam tylu jankow muzykantow.
    > A ci, ktorzy nawet sie tam znalezli, mieli na tyle rozumu, zeby sie nie blaznic
    publicznymi wypowiedziami.
    > Wiem, ze do ciebie to nie dotrze i odpowiednich wnioskow z tego nie wyciagniesz.
    > Zawsze byles menda i takim pozostaniesz.
    > Ambicji nie masz za grosz, rzniesz glupa, nie zdajac sobie z tego sprawy.

    > Filozofujesz jak "wioskowy glupek", ktoremu wydaje sie, ze wszystko wie lepiej, bo
    przeciez z ta filozofia dobrze mu sie zyje, i wszystkim innym tez powinno byc z tym
    dobrze.

    > Oto polactwo w calej krasie.

    Tobie to bym się radził zamknąć i przed kolejną wypowiedzią nauczyć:
    1) języka polskiego,
    2) zasad cytowania na usenecie,
    3) tego, od czego zamierzasz zacząć kolejną wypowiedź, bo pewnie też nie
    masz o tym pojęcia.
    ----------------
    Trzeba byc polacka menda, zeby pisac to, co napisales, gdy jednoczesnie nie
    przeszkadza takiej mendzie, pisanie niejakiego Marka Dyjora.
    Przytocz mi chociaz 3 posty jego autorstwa, z ostatniego polrocza, w ktorych napisal
    poprawnie po Polsku.
    Jakos nie widzialem, zebys sie przy jego postach tak ekscytowal, mimo, ze pisze duzo
    wiecej i tylko jeden post postaral sie napisac w miare poprawnie, gdy zwracal uwage
    innemu, ze pisze niepoprawnie po Polsku.
    Reprezentujesz polactwo kurwa mac, w calej klrasie.
    Czego jednak wymagac od mend, waszego pokroju?

    Slon.