    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Polactwo
    <jvu7r6$p60$1@news.task.gda.pl> <k02o24$rr$1@node1.news.atman.pl>
    <50258b53$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50289bf2$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028af49$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b0db$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 13 Aug 2012 16:53:47 GMT

    On 2012-08-13, quent <x...@x...com> wrote:
    > Przyznasz, że gospodarczy liberał stoi na przeciwnym biegunie niż komunista?

    Nie stoi, ponieważ komunizm to pojęcie znacznie szersze niż tylko
    podejście do gospodarki.

    Jeśli wydaje Ci się, że socjaliści to Ci podnoszący podatki,
    a liberałowie je obniżają, to poszukaj zestawień stawek PIT i VAT
    na świecie - możesz się zdziwić.

    Od tego ile się zbiera ważniejsze jest to, jak się wydaje. A w Polsce
    wydajemy coraz bardziej "liberalnie".

    > Obniżenie podatków, wycofanie się państwa z gospodarki użważasz za
    > gruszki na wierzbie?
    > To właśnie obiecało PO. Nie liczyłem oczywiście na jakieś radykalne
    > kroki ale oni robią *dokładnie odwrotnie* niż obiecywali!

    Dlatego że oczekiwania społeczne (czyli elektorat) mają inny niż
    zakładali. Kiedy PO i PiS przejmowały władzę od SLD, konkurowały
    o głosy konserwatystów, małych przedsiębiorców, studentów itp.
    Dziś jedna partia opiera się o emerytów, kiboli i Radio Maryja, a druga
    o stonowanego wyborcę neutralnego, który po prostu chce mieć spokój.

    Takie to dziwne i okrutne koleje losu :).

    pozdrawiam,
    PK