    From: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polactwo
    Date: Mon, 13 Aug 2012 10:10:14 +0000 (UTC)
    <jvu7r6$p60$1@news.task.gda.pl> <k02o24$rr$1@node1.news.atman.pl>
    <50258b53$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50289bf2$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028af49$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b0db$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b4d9$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b91c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0aftp$geg$1@inews.gazeta.pl>
    <5028c666$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>

    > No toż przecież napisałem, że nie liczyłem na radykalne kroki w
    > przypadku PO ale przecież oni zamiast na północ (choćby tiptopkami)
    > gonią na południe!

    Przede wszystkim Polska jest w Unii co definiuje jej prawo. Polacy chcieli
    wejść do Unii, żeby przestać być w rozkroku pomiędzy Rosją i zachodem. To
    był dobry krok ze strategicznego punktu widzenia. Polska po tylu latach
    badziewia, rozbiorach, wojnach, nie miała innego wyjścia, nie dysponowała
    ludźmi na odpowiednim poziomie świadomości. Nie rozumiesz, że musiało stać
    się w ten sposób?

    > Jak to nie istnieje?
    > Nie dosyć, że istnieje, to jeszcze startowało to coś w wyborach!
    > Mam kompletnie w d..e kto zacznie wprowadzać w PL wolność gospodarczą.
    > Może być i SLD, które nawiasem mówiąc jest w gosp. mniej lewicowe niż
    > obecne PO.
    > Wiesz doskonale kto wprowadził wolnośc gosp. w 89roku. Gdyby nie psuć
    > tej ustawy z roku na rok, to dziś bylibyśmy w zupełnie innym miejscu.

    Gdyby nie psuć.. A kto niby zepsuł jak nie ci szczekasze od zdrad, hańb i
    cholera wie czego jeszcze. Balcerowicz posłał na bruk masę ludzi, zrobił co
    należało, wykorzystał moment entuzjazmu. I do dzisiaj ludzie nie mogą mu
    tego zapomnieć. Chcesz Korwina, który zrobiłby jeszcze większy kipisz, gdyby
    mógł? Już widzę tą armię urzędników i ich rodziny pędzące do urn.

    > Rozumiem, że głosujesz na największych złodziei, którzy skutecznie
    > drenują Ci kieszenie a robią to tak umiejętnie, że jeszcze się z tego
    > cieszysz. Tak... PO jest w tym niedoścignione.
    > Jak chcesz się pośmiać to najlepiej z własnej naiwności.
    >
    > Nie wiem na kogo głosuje Ziemkiewicz, jakoś mnie to nie zajmuje.
    >
    > Ja głosuje, o ile startują, na UPR albo Nową Prawicę... a jak nie
    > startują to głosuję na najmniej czerwonych jacy są dostępni.
    > Gospodarczo oczywiście.
    > Coż, mamy demokrację, niewiele można zdziałać skoro profesora
    > przegłosuje 2 meneli spod wieżowca.

    Korwin ma zajebiste poglądy ale jest jeden, a dookoła Unia Europejska. Mało
    tego, nawet w Stanach Zjednoczonych, na które on się powołuje, nie ma już
    tego czego chciałby tutaj. Jest nierealny. Gdyby dorwał się do władzy i
    pozostał przy swoich zdroworozsądkowych poglądach, dostałby kule w łeb
    prędzej czy później. Wiesz co oznacza realizacja jego postulatów? Możemy
    sobie na niego obaj głosować. W moim interesie, tak jak pewnie i twoim, jest
    posłanie wszystkich darmozjadów na bruk. Pamiętaj jednak, że to grozi
    wojną.