    Date: Mon, 13 Aug 2012 09:46:48 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polactwo

    W dniu 2012-08-13 09:39, Janko Muzykant pisze:
    > Trzeba być idiotą, żeby wierzyć w bzdury głoszone do proletariatu,
    > którymi głoszący kupują głosy.

    Przyznasz, że gospodarczy liberał stoi na przeciwnym biegunie niż komunista?
    Jeśli dla Ciebie PO to najlepsza opcja to znaczy, że stoisz po stronie
    oszustów, którzy opanowali tę sztukę do perfekcji.
    Gratuluję dobrego samopoczucia.

    Inne partie, takie jak np. PIS, SLD nie ukrywają swojej lewicowości w
    gospodarce. Dla mnie jest to oczywiście bardzo zła droga ale
    przynajmniej są w tym oszukiwaniu mniej perfekcyjne niż PO.

    > Patrzenie na oburzonych, co im się obiecane gruszki na wierzbie nie
    > rodzą, sprawia mi wręcz przyjemność :)

    Obniżenie podatków, wycofanie się państwa z gospodarki użważasz za
    gruszki na wierzbie?
    To właśnie obiecało PO. Nie liczyłem oczywiście na jakieś radykalne
    kroki ale oni robią *dokładnie odwrotnie* niż obiecywali!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info