  • Data: 2012-08-13 10:48:52
    Temat: Re: Polactwo [NTG]
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote:

> [...]

    Piękne dzięki za sensowną odpowiedź na te lekką ręką napisane
    Jankowe fantazmaty... :))

    Nie wchodziłem na wątek założony przez ewidentnego socjopatę,
    a tu takie kwiatki...

    No nie dodał sobie tą wypowiedzią punktów do współczynnika
    eksperckości. Ranking "autorytet": spadek o 700 punktów... :))

    "Cholipcia", ;) widzę że konieczna jest nowa etykietka w
    odpowiedniej przegródce mózgownicy: warto Janka czytać z najwyższą
    uwagą, gdy tylko pisze o fotografii (ale często i tak zrobić po swojemu
    i na odwrót ;) oraz muzyce i pecetach, natomiast włączać zdrowy
    sceptycyzm, gdy tylko zaczyna pisać o czymkolwiek innym. Faktycznie,
    z takim gadaniem to tylko łapać się za portfel... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]