  • Data: 2014-08-14 15:02:09
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-14 14:53, Pszemol pisze:

    > Jestes pewny? Bardzo to dziś dziwne...

    Prawie, bo nigdzie nie ma napisane, że jest GG.

    > Czy to jest jakis biedafon za 1zl z Biedronki?
    > A jesli tak, to po co go tak strasznie chronic?

    Widzę, że jednak dla Ciebie wszystko poniżej 1000 PLN to już "biedafon".
    No wybacz, nie każdy wydaje tysiące na telefon. A chronić warto, żeby za
    miesiąc nie wyglądał jak stary szajs. Ot, tak mam. Szanuję rzeczy, za
    które zapłaciłem. Nawet jeśli trudno to komuś zrozumieć.

    > Nie musi byc bardzo schowana - wystarcza tu ułamek milimetra.

    Średnio. Weź takim suń mocniej po stole i powiedz mi, że nic się tam nie
    drapie. Wystarczy okruch, ziarnko piasku i zadrapiesz. Mój SE się
    podrapał jakimś kurzem i pyłkami, które wpadły do starego etui, o czym
    pisałem. Wystarczyło, że były jakiś czas temu między szybką telefonu, a
    szybką etui. Nawet ich nie widziałem, ale nagle zobaczyłem spore rysy na
    ekranie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/