  • Data: 2014-08-14 20:46:41
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Aug 2014 20:38:53 +0200, GAD Zombie
    <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

    >Nigdzie nie jest napisane, ale na szkło mi to nie wygląda, chociaż mogę
    >się mylić. Przy tej grubości to trudno ocenić. Rzucając nie chcę próbować ;)

    >Ogólnie nie lubię określenia 'biedafon' na tańsze telefony, bo
    >zwyczajnie krzywdzi ludzi, którzy nie chcą lub nie mogą wydawać majątku
    >na telefon. I nie ma tu sensu się spierać o kredyty, raty i inne (już
    >parę takich wątków tu czytałem). Po prostu uważam, że telefon droższy
    >niż 500 PLN to już za wiele. Za swojego dałem 629 i tydzień myślałem,
    >czy na pewno powinienem wydawać tyle kasy na zabawkę, jednak przeważyło
> [...]

    Racja. W Polsce panuje "gadgetomania". Telefon okresla status
    obywatela. Calkiem normalni faceci nie potrafia rozmawiac o niczym
    innym niz telefony. No, gdzieniegdzie zegarki.

    Niedawno spotkalem kolege ze studiow. Po 25 latach neiwidzenia.
    Pierwsze jego pytanie bylo: "jaki masz telefon?". Kiepsko wypadlem, bo
    w Polsce uzywam telefonu Motorola ktory kupilem z 10 lat temu. Wtedy
    chyba za 50 zlotych.

    Jak patrze na niektorych telefony... No pewnie, mnie byloby stac. Ale
    zaraz po kupnie zadzwonilbym do "psychuszki" zeby mnie zabrali na
    kuracje.

    Ciekawe kiedy w Polsce telefon uzyska taki status jak nocnik, miska,
    widelec, garnek, hulajnoga czy zelazko?

    A.L.