  • Data: 2014-08-14 21:12:55
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-14 20:46, A.L. pisze:
    > Racja. W Polsce panuje "gadgetomania". Telefon okresla status
    > obywatela. Calkiem normalni faceci nie potrafia rozmawiac o niczym
    > innym niz telefony. No, gdzieniegdzie zegarki.

    To zależy od kręgów, bo na szczęście nie wszędzie tak jest. Jednak
    faktem jest, że Polacy po prostu lubią się chwalić ;)

    > Jak patrze na niektorych telefony... No pewnie, mnie byloby stac. Ale
    > zaraz po kupnie zadzwonilbym do "psychuszki" zeby mnie zabrali na
    > kuracje.

    Mnie też stać, ale jakbym miał do kieszeni wsadzić zabawkę za 3000 i
    lecieć na imprezę, to bym musiał wziąć ze sobą prozak, żeby nie martwić
    się cały czas czy go nie zgubię, nie ukradną, albo nie zniszczę. To
    jednak jest rzecz bardzo narażona na straty i wydawanie na to majątku,
    moim zdaniem, jest niepotrzebne. Tylko, że ja nie mam potrzeby chwalić
    się wszystkim, jaki mam telefon. Przeciwnie, raczej go chowam i mało kto
    go widzi.

    > Ciekawe kiedy w Polsce telefon uzyska taki status jak nocnik, miska,
    > widelec, garnek, hulajnoga czy zelazko?

    Raczej nieprędko, bo wciąż się pojawiają nowe i lepsze.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/