  • Data: 2014-08-14 20:38:53
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-14 16:18, Pszemol pisze:

    > A w ogóle ma przód szklany czy z plexi?

    Nigdzie nie jest napisane, ale na szkło mi to nie wygląda, chociaż mogę
    się mylić. Przy tej grubości to trudno ocenić. Rzucając nie chcę próbować ;)

    > Nie najeżaj sie tak - pytałem tylko czy to biadafon bo nie znam tego
    > telefonu...

    Ogólnie nie lubię określenia 'biedafon' na tańsze telefony, bo
    zwyczajnie krzywdzi ludzi, którzy nie chcą lub nie mogą wydawać majątku
    na telefon. I nie ma tu sensu się spierać o kredyty, raty i inne (już
    parę takich wątków tu czytałem). Po prostu uważam, że telefon droższy
    niż 500 PLN to już za wiele. Za swojego dałem 629 i tydzień myślałem,
    czy na pewno powinienem wydawać tyle kasy na zabawkę, jednak przeważyło
    to, że szmelcu kupować się nie opłaca, a kupić muszę, bo stary już wysiadał.

    > Generalnie smartfony dziś starzeją sie szybciej technologicznie, wiec sam
    > czas więcej im robi krzywdy i obniża bardziej cenę pózniejszej odsprzedaży
    > niż parę rysek na ekranie...

    Raczej nie biorę pod uwagę odsprzedaży, bo pewnie zajeżdżę go prędzej
    przez parę lat niż będę myślał o zmianie na nowszy, podobnie jak było z
    moim dotychczasowym SE (6 lat).
    Dlatego też myślę o jego ochronie, bo chcę, by służył jak najdłużej.
    Rysy to podstawowy problem z dwóch powodów: wyglądają brzydko i drażnią
    podczas patrzenia na ekran (dotyczy przodu) oraz pogarszają jakość zdjęć
    (dotyczy tyłu, gdzie jest aparat). Ten drugi problem jest największy, bo
    przez durne ryski aparat może stać się bezużyteczny.

    > No właśnie na tym polega sprawa że jak obiektyw aparatu jest ciut wgłębiony
    > to telefon leżąc na biurku nie dotyka go aparatem tylko plecami. Wystarcza
    > ułamek mm aby powierznie obiektywu odsunąć od trących się powierzni pleców
    > telefonu i biurka (czy asfaltu jak Ci wypadnie z kieszeni podczas jazdy na
    > rowerze jak mi wypadł).

    Na moje oko to ta szybka jest niemal równa z obudową. Poza tym papra się
    od paluchów itp, więc jakaś osłona by się mogła przydać.

    > Dlatego ja jestem przeciw wszelkim etui - więcej szkody niż pożytku.

    Tego typu etui rzeczywiście szkodzą. Ale wspomniana skarpeta sprawdzała
    mi się przez ostatnie 2 lata idealnie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/